توزیع 10 هزار تن شکر با نرخ مصوب دولتی در استان مرکزی آغاز شد


توزیع 10 هزار تن شکر با نرخ مصوب دولتی در استان مرکزی آغاز شد

اراک - ایرنا - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: توزیع 10 هزار تن شکر با نرخ مصوب دولتی در نقاط مختلف استان مرکزی آغاز شد.

«جعفر اصغری» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این برمامه با هدف تنظیم بازار کالای شکر و با قیمت مصوب ۳۵ هزار ریال در نقاط مختلف استان مرکزی اجرا می شود.

وی ادامه داد: پنج هزار تن از این محموله شکر ۱۰ هزار تنی در حال توزیع است و بقیه آن نیز به زودی وارد استان می شود که بر اساس سهمیه بندی های از پیش تعیین شده برای توزیع آن اقدام می شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: از پنج هزار تن شکر وارد شده در استان سه هزار تن سهمیه صنعت، یکهزار و ۸۰۰ تن سهمیه اصناف و ۲۰۰ تن نیز سهمیه زنبور داران استان است که بر اساس پروانه و میزان فعالیت سهمیه بندی شده است.

اصغری اظهار داشت: نیمیاز سهمیه برنامه توزیع شکر استان ویژه خانوار است که بر اساس سرانه جمعیت تقسیم بندی شده و با نرخ ۳۵ هزار ریال در شبکه توزیع قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ تن از این محموله شکر در اراک (مرکز استان) توزیع می شود، بیان کرد: بخشی از این محموله در قالب بسته بندی های ۹۰۰ گرمی و به قیمت ۳۸ هزار ریال و بخشی به صورت فله به قیمت ۳۵ هزار ریال در ۱۰۰ واحد صنفی نقاط مختلف استان عرضه می شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: تمامی مراحل خرید، واردات به استان، توزیع بین فروشندگان و مصرف کنندگان با نظارت کامل بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان انجام می شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی افراد و یا دستگاه های توزیع کننده، بازرسان متخلفان را به دستگاه قضایی معرفی می کنند.

کالاهای اساسی با قیمت مصوب دولتی در بیش از ۱۰۰ فروشگاه در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می شود.

استان مرکزی یک میلیون ۴۴۰ هزار نفر جمعیت، ۱۲ شهرستان و ۳۳ شهر دارد.

۳۰۱۷/۶۰۱۳/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!