پزشک قلابی خراسان شمالی راهی زندان شد


پزشک قلابی خراسان شمالی راهی زندان شد

بجنورد- ایرنا- پزشکی قلابی که ادعای درمان بیماران صعب ‌العلاج و فلج را داشت در خراسان شمالی دستگیر و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی شکایت شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ادعای داشتن دکترای طب سنتی و حقوق بین الملل و درمان بیماران لاعلاج و فلج با استفاده از ماساژ درمانی و طب سنتی، اقدام به کلاهبرداری و تجویز گیاهان دارویی به صورت غیرقانونی می کند، ماموران پلیس امنیت عمومی وارد عمل شدند.

سردار علیرضا مظاهری افزود: متهم به مراجعان خود اطمینان می داد که می تواند در طول مدت یک تا ۷ ماه تمامی بیماری های صعب العلاج جسمی و حرکتی را از طریق ماساژ درمانی درمان کند.

وی اظهار داشت: این فرد در مجموع مبلغی افزون بر ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال را از ۲ نفر برای درمان فرزندان آنان که مبتلا به بیماری جسمی و حرکتی بودند، دریافت و اقدام به تجویز داروی تقلبی کرده بود که با توجه به عدم تاثیر داروها بیماری آنها تشدید و منجر به جراحی ستون فقرات شده بود.

سردار مظاهری خاطرنشان کرد: در این راستا ماموران پلیس امنیت عمومی در یک اقدام سریع فرد مورد نظر را دستگیر کردند که پس از آنکه مشخص شد متهم هیچ گونه مدرک علمی و پزشکی ندارد، وی را روانه زندان کردند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از مردم استان خواست به هیچ وجه گول افراد سودجو را نخورند و در صورت نیاز به پزشک حتما از مراکز معتبر پزشکی و درمانی استفاده کنند.

ط/۵۱۳۲


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نشست خبری استاندار خراسان شمالی با اصحاب رسانه