تقابل بین بتمن و سوپرمن در بازی Injustice 2 +بررسی داستان و تصاویر


تقابل بین بتمن و سوپرمن در بازی Injustice 2 +بررسی داستان و تصاویر

خوبی داستان بازی Injustice 2 را شاید بتوان این دانست که؛ نیاز نیست حتما بخش داستانی Injustice: Gods Among Us را تجربه کرده باشید.

تقابل بین بتمن و سوپرمن در بازی Injustice 2 +بررسی داستان و تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، داستان بازی Injustice ۲، چند سال پس از اتفاقات نسخه اول بازی یعنی Injustice: Gods Among Us رخ می‌دهد، درست در جایی که سوپرمن برای اهداف خود که اصلا به مذاق بتمن خوش نیامده، در زندانی مخصوص حبس شده و قدرتش کنترل می‌شود. بتمن نیز که همیشه به فکر برقراری صلح بوده ، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا آرامش را به زمین بازگرداند. اما زمانی همه چیز بر هم می‌ریزد که سر و کله یکی از بزرگ‌ترین شخصیت‌های شرور دنیای DC پیدا می‌شود؛ برینیاک، این شخصیت که به یکی از بزرگ‌ترین دشمنان سوپرمن مشهور است، به دنبال کنترل زمین و نابودی آن است.

حال که بتمن در بازی Injustice ۲ رهبر برقراری آرامش در زمین است، تنها یک راه برای مقابله با برینیاک دارد؛ همکاری دوباره با سوپرمن. بدون هیچ شکی، سری بازی‌های آرکام بتمن استودیو راک‌استدی، تا به این لحظه در دنیای بازی‌های ویدیویی بهترین مجموعه بازی‌های ابرقهرمانی را ارائه دادند.

تقابل بین بتمن و سوپرمن در بازی Injustice 2 +بررسی داستان و تصاویر

حال به جرات می‌توان گفت که بازی Injustice ۲ بعد از این اثر در رتبه دوم قرار می‌گیرد. خوبی داستان بازی Injustice ۲ را شاید بتوان این دانست که؛ نیاز نیست حتما بخش داستانی Injustice: Gods Among Us را تجربه کرده باشید. داستان بازی Injustice ۲ آن قدر سر راست هست که خیلی زود در جریان اتفاقات قرار بگیرید. اما باور کنید سر راست بودن بازی Injustice ۲ به معنی ساده بودنش نیست!

تقابل بین بتمن و سوپرمن در بازی Injustice 2 +بررسی داستان و تصاویر

اگر طرفدار دنیای ابرقهرمانی شخصیت‌های دی‌سی باشید، داستان این اثر دست از سورپرایز کردن شما برنخواهد داشت و از آنجایی که بدون فاش کردن داستان نمی‌توان آن‌ها را شرح داد، پس این شگفتی‌های داستانی را برای شما می‌گذارم تا خودتان آن‌ها را تجربه کنید. اما به طور کلی، بخش داستانی بازی Injustice ۲ آن قدری خوب هست که شما را تا آخرین لحظه پای خود نگه دارد و جذابیتش را از دست ندهد. میزان محتوای موجود در بازی Injustice ۲ حقیقتا فوق‌العاده است به‌طور مثال در بازی‌هایی همانند Street Fighter V که در زمان عرضه محتوای زیادی نداشتند و قول اضافه کردن محتوا به‌صورت بروزرسانی را می‌دادند، اما بازی Injustice ۲ چنان بار محتوایی بالایی دارد که جای هیچگونه انتقادی باقی نمی‌گذارد. منظور از محتوای زیاد تنها بخش چندنفره و بخش‌های مختلف آن نیست بلکه بزرگ‌ترین محتوی بازی را بخش داستانی این بازی به شما می‌دهد.

دانلود کنید: شوالیه تاریکی قیام می کند

پس از به پایان رساندن بخش داستانی اصلی بازی Injustice ۲ که حدود هشت ساعت زمان می‌برد، شما می‌توانید تکه‌های داستانی بیشتری را نیز در بازی بیابید، پایان‌های مختلف هر شخصیت را باز کنید و یا نگاهی به دو پایان مختلف بخش داستانی بیندازید.

تقابل بین بتمن و سوپرمن در بازی Injustice 2 +بررسی داستان و تصاویر

بخش های مختلف بازی Injustice ۲

بخش تک‌نفره این بازی از محتوای بسیار زیادی بهره می‌برد و ساعت‌ها شما را درگیر خود می‌کند تا بالاخره پس از تجربه تمام بخش‌های آن، نگاهی به بخش چندنفره هم بیندازید. در بازی Injustice ۲ بخش جدیدی به‌نام Multiverse معرفی شده که شباهت‌های بسیاری به Living Towers عنوان Mortal Kombat X دارد. این بخش به شما اجازه می‌دهد با شخصیت‌های دیگر در وضعیت‌های مختلف با اهداف متنوع به مبارزه بپردازید. در هرروز فعالیت‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شود که همواره این بخش را زنده نگه می‌دارد. بخش چند نفره بازی Injustice ۲ هم چند تغییر جالب توجه به خود دیده که سرآمدش Guild‌ها هستند.

تقابل بین بتمن و سوپرمن در بازی Injustice 2 +بررسی داستان و تصاویر

اکنون دوستانی که Injustice بازی می‌کنند می‌توانند دور هم جمع شده و یک گروه تشکیل دهند. هر گروه اهداف متفاوتی می‌تواند تعیین کند که هم ارزش مالی دارد با توجه به آن که یک سیستم Loot مجزا نیز برای آن‌ها تدارک دیده شده و هم جایگاه آن Guild را بالا خواهد برد. بحث‌هایی همانند؛ عدم تعادل مبارزان به سبب لباس‌شان نیز از میان رفته و لباس‌های مختلف در مسابقات چند نفره تنها ظاهر بصری متفاوتی به شخصیت‌ها می‌دهد.

خوشبختانه مسائلی مثل سرور‌های کند و از کار افتاده‌ی دوران Mortal Kombat X در زمان عرضه‌ی بازی Injustice ۲ وجود نداشت و با یک سرویس دهی بهینه و قابل قبول از سوی وارنر روبرو بودیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!