برگزاری همایش بزرگ «شیرخوارگان حسینی» در مسجد حضرت رقیه(س)


برگزاری همایش بزرگ «شیرخوارگان حسینی» در مسجد حضرت رقیه(س)

حجت‌الاسلام ستاری با اعلام برگزاری همایش بزرگ «شیرخوارگان حسینی» در مسجد حضرت رقیه(س)، گفت: این آئین از ابتکارات جمهوری اسلامی است که با استقبال بالای بانوان ایران اسلامی و دیگر کشورها مواجه شده است.

حجت ‌الاسلام والمسلمین «یونس ستاری» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی منشا ظهور اتفاقات جذاب و اثرگذار در حوزه های مذهبی و فرهنگی شده است، اظهار کرد: پیاده روی اربعین حسینی، اعتکاف رجبیه و احیای شب نیمه شعبان از جمله این اتفاقات جریان ساز مذهبی است.

امام جماعت مسجد جامع حضرت رقیه(س) تصریح کرد: همایش «شیرخوارگان حسینی» که در سال های اخیر و در اولین جمعه ماه محرم برگزار می شود نیز از آئین هایی است که با استقبال بالای زنان ایرانی و حتی بانوان سایر کشورها روبرو شده است.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگی مسجد جامع حضرت رقیه(س) چند سالی است با همکاری جمعی از مساجد و هیت های مذهبی منطقه کیانشهر، همایش شیرخوارگان حسینی را برگزار می کند، افزود: این همایش، جمعه، 15 شهریورماه از ساعت 9 صبح تا 12 در مسجد جامع حضرت رقیه(س) برگزار می شود.

ستاری اضافه کرد: حجت ‌الاسلام والمسلمین مصطفی صبوری، مدیر حوزه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) تهران، سخنران و رضا افلاکی و مهدی حامدی، مداحان این مراسم هستند.

یادآور می شود، مسجد جامع حضرت رقیه(س) در تهران، کیانشهر، خیابان ابراهیمی، خیابان امیری واقع شده است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات