نقدها و نمرات بازی Astral Chain منتشر شد


نقدها و نمرات بازی Astral Chain منتشر شد

استودیوی «پلاتینیوم گیمز» (Platinum Games) ساخته‌ی جدید خود یعنی بازی Astral Chain را روی نینتندو سوئیچ به انتشار رسانده است. در ادامه با نقدها و نمرات آن همراه گیم‌شات باشید. استودیوی پلاتینیوم گیمز روزهای پر مشغله‌ای را سپری می‌کند و پروژه‌های متعددی را در دست توسعه دارد. حال در این بین، بازی Astral Chain از این پروژه‌ها به انتشار رسیده و شاهد...

استودیوی «پلاتینیوم گیمز» (Platinum Games) ساخته‌ی جدید خود یعنی بازی Astral Chain را روی نینتندو سوئیچ به انتشار رسانده است. در ادامه با نقدها و نمرات آن همراه گیم‌شات باشید.

استودیوی پلاتینیوم گیمز روزهای پر مشغله‌ای را سپری می‌کند و پروژه‌های متعددی را در دست توسعه دارد. حال در این بین، بازی Astral Chain از این پروژه‌ها به انتشار رسیده و شاهد این هستیم که بازخوردهای خوبی را دریافت کرده است.

خلاصه‌ای از نقدها و نمرات بازی Astral Chain

Nintendo Insider – 100

Astral Chain افزونه‌ی دیگری به مجموعه بازی‌های نینتندو سوئیچ است که تا سال‌ها از آن یاد خواهد شد. این عنوان یین یانگِ آشوب و قتل عام در کنار ظرافت‌هایی است که در بررسی و گشت و گذار در محیط بازی وجود دارد و باعث می‌شود که بازگشتن به آن هر دفعه ویژه‌تر باشد.

Wccftech – 93

بدون شک Astral Chain یکی از بهترین بازی‌های استودیوی پلاتینیوم گیمز و یکی از بهترین عناوین انحصاری نینتندو سوئیچ تاکنون است. Astral Chain با ترکیب گیم‌پلی هیجانی اکشن که استادانه مکانیک‌های عناوین قبلی این استودیو را در خود جای داده است، مکانیک‌های کشف و کاوش و گشت و گذار درگیرکننده، یک داستان لذت‌بخش و محتوای فراوان، عنوانی است که هیچ کدام از طرفدارهای بازی‌های اکشن نباید از آن بگذرند. این علی‌رغم مشکلاتی است که در بازی وجود دارد، از جمله سطح چالش پایین و سیستم ارزیابی نامتعادل که باعث می‌شود رسیدن به درجه‌ی S+ بسیار آسان شود.

Multiplayer.it – 93

یک شروع عالی کارگردانی برای Takahisa Taura. اگر به بازی‌های اکشن علاقه‌مند هستید و نینتندو سوئیچ دارید، حتماً باید این جواهر درخشان را تجربه کنید.

IGN Italia – 91

Astral Chain عنوان ویژه‌ای است که فقط پلاتینیوم گیمز می‌توانست آن را بسازد؛ عنوانی لذت‌بخش و در عین حال سخت.

Game Informer – 90

من بسیار از تجربه‌ی بازی Astral Chain لذت بردم و نمی‌خواستم که به پایان برسد. پلاتینیوم گیمز دنیای جدید شگفت‌انگیزی را برای بازیکنان خلق کرده است که به نظر من می‌تواند به انیمه، فیلم و نسخه‌های جدید گسترش پیدا کند. گیم‌پلی دو شخصیتی بازی نیز عالی طراحی شده است و اگرچه به سختی عناوین قبلی پلاتینیوم گیمز نیست، تجربه‌ی دو نفره‌‌ای را خلق می‌کند که باعث می‌شود احساس قدرت و توقف‌ناپذیری کنید. داستان این عنوان شاید ضعیف‌ترین بخش آن باشد با توجه به اینکه چقدر تغییر مسیر می‌دهد، ولی لحظاتی عالی و همچنین پیچش بزرگی دارد که انتظارش را نداشتم. در کل این عنوان فوق‌العاده است.

Nintendo Life – 90

بازی Astral Chain با جلوه‌های بصری شگفت‌انگیز، گیم‌پلی متنوع و مبارازت عمیق و تشویق‌کننده می‌تواند کامل‌ترین ساخته‌ی پلاتینیوم گیمز تاکنون باشد. این عنوان کاراگاه‌بازی را با مبارزات هیجان‌انگیز، خلاقانه، چالش‌برانگیز و – از همه مهم‌تر – به شدت باحال، ترکیب می‌کند. پیچیدگی سیستم‌های بی‌شمار شاید برای برخی بازیکنان دشوار به نظر بیاید ولی وجود تجربه‌ی کوآپ و توانایی خودکار ساختن بسیاری از مکانیک‌ها از طریق حالت Unchained یعنی حتی بازیکنان کاملاً تازه‌وارد هم می‌توانند از بازی لذت ببرند. Astral Chain نه‌تنها یکی از برجسته‌ترین عناوین نینتندو سوئیچ، بلکه یکی از بهترین بازی‌های سال 2019 است.

God is a Geek – 90

یک بازی درخشان و عمیق که برای چه برای بازیکنان تازه‌وارد و چه برای کسانی که می‌خواهند در بخش به بخش مبارزات استاد شوند، آسان و در دسترس است. Astral Chain در بازاری شلوغ به‌عنوان یک بازی جالب و منحصر به فرد خود را نشان می‌دهد که گذشتن از آن کار اشتباهی است.

Gameblog.fr – 80

بازی Astral Chain که در یک فضای انیمه‌ای زیبا جریان دارد، تجربه‌ای واقعاً لذت‌بخش برای بازیکنان خواهد بود. مکانیک‌های گیم‌پلی که بر روی ارتباط بین شخصیت اصلی و یاران آن با نام Legion تمرکز دارد، بسیار درگیرکننده است اما متأسفانه فقط در حالت تک‌نفره. پلاتینیوم گیمز با این بازی خود را به‌عنوان استاد بازی‌های Beat ’em up معرفی کرده است.

GameSpot – 80

کم و کاستی‌های بازی Astral Chain بر نقاط قوت آن سایه نمی‌اندازند. این عنوان برداشت و تجربه‌ی جدیدی از پایه‌ی پلاتینیوم گیمز را ارائه می‌دهد و در کنار بهترین عناوین زیرشاخه‌ی Action Stylish قرار می‌گیرد. و سبک تأثیر یافته از انیمه‌ی آن مبارزات را حتی هیجان‌انگیزتر می‌کند. لحظات آرام‌تری در بین بازی وجود دارند که آن‌ها را تحسین خواهید رد که به تجربه‌ی شما تنوع می‌دهند و باعث می‌شوند که برای چند ثانیه استراحت کنید قبل از اینکه دوباره به مبارزات برگردید. پس از 40 ساعت تجربه‌ی Astral Chain همچنان علاقه‌مندم که سراغ چالش‌های سخت‌تر بروم و با انجام حرکات درست نیشم تا بناگوش باز می‌شود.

Millenium – 65

سخت است که بازی Astral Chain را کمی ناامیدکننده در نظر نگیریم خصوصاً وقتی از توانایی استودیوی پلاتینیوم گیمز در ساخت عناوین Beat ’em Up آگاه هستیم. ما نه‌تنها مکانیک‌های مبارزه در این عنوان جدید از Takahashi Taura، بلکه دنیای با اصالت و دارای طراحی هنری سطح بالای آن را به شدت تحسین می‌کنیم. با این حال کل بازی توسط ساختار مأموریت‌ها که با هدف این استودیو از ترکیب ژانرهای Beat ’em up و کاراگاهی مطابقت ندارد و مشکلات فنی دیگر، تضعیف شده است – که همه‌ی این‌ها در میزان لذت بردن از این بازی تأثیر قابل توجهی دارند.

میانگین نمرات بازی Astral Chain از 58 نقد: 87

https://www.metacritic.com/game/switch/astral-chain/critic-reviews

نقدها و نمرات بازی Astral Chain منتشر شدنقدها و نمرات بازی Astral Chain منتشر شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانلود کرک A Way Out + آپدیت و راهنمای اجرا