دستگاه‌های اجرایی برتر آذربایجان‌غربی در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند


دستگاه‌های اجرایی برتر آذربایجان‌غربی در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند

ارومیه- ایرنا- دستگاه‌های اجرایی برتر آذربایجان‌غربی بر اساس ارزیابی عملکرد آنها در طول سال 1397 در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان معرفی شدند.

در این جشنواره، ادارات کل امور اقتصادی و دارایی، بنیاد شهید، آموزش و پرورش و شرکت توزیع نیروی برق به ترتیب رتبه های نخست گروه عمومی، اجتماعی و قضایی، گروه حمایتی، سلامت و بهداشت، گروه علمی، فرهنگی و آموزشی و گروه شرکتها، بیمه و بانک ها را کسب کردند.

همچنین در این جشنواره رتبه نخست محور ارتقای سلامت اداری، مسوولیت پذیری و پاسخگویی به اداره کل ثبت احوال، رتبه نخست محور استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد به اداره کل تامین اجتماعی و رتبه نخست رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه‌های اجرایی به شرکت گاز رسید.

ادارات کل ثبت اسناد و املاک و آموزش فنی و حرفه ای نیز در این جشنواره رتبه های اول و دوم محور شاخص های اختصاصی را کسب کردند.

در این جشنواره شرکت های آب منطقه ای و آب و فاضلاب روستایی نیز در حوزه اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی برگزیده شده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

جوایز مربوط به دستگاه های برتر این جشنواره در محور اقدامات برجسته نیز به شهرداری ارومیه و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجانغربی رسید.

جشنواره شهید رجایی همه ساله با هدف بررسی وضعیت ادارات در حوزه های مختلف کارکردی برگزار می شود.

۸۱۳۷/۲۰۹۳


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رویش لاله‌های واژگون در دامنه ارتفاعات منطقه "مرگور" ارومیه