81 هکتار از اراضی شهرستان دشتی کشت گلخانه می‌شود


81 هکتار از اراضی شهرستان دشتی کشت گلخانه می‌شود

بوشهر- ایرنا- فرماندار دشتی گفت: در راستای استفاده بهینه از آب و افزایش راندمان تولید از سطح مزارع در سال زراعی جاری 81 هکتار از اراضی این شهرستان به زیرکشت گلخانه ای خواهد رفت.

عبدالله نادری روز شنبه درنشست ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان دشتی گفت: تاکنون ۹۳ هکتار کشت گلخانه ای در دشتی ایجاد شده است.

وی افزود:مسئولان اجرایی شهرستان باید موانع و مشکلات اداری و اجرایی را برای اجرای طرحهای گلخانه‌ای برطرف کنند و بانک‌های عامل و بویژه بانک کشاورزی همکاری لازم با کشاورزان برای اجرای طرحهای گلخانه داشته باشد.

فرماندار دشتی یادآورشد:کشور در شرایط بسیار حساسی قرار دارد و همه باید کمک کنند تا زمینه جذب سرمایه گذاران برای راه اندازی واحدهای تولیدی و فضای کسب و کار و اشتغال جوانان فراهم شود.

نادری اظهارداشت: یکی از طرحهای موفق دولت اجرای کشت‌های گلخانه‌ای است که باعث افزایش تولید در واحد سطح، صیانت ازمنابع آبی و ایجاد اشتغال جوانان و تامین نیازمندهای غذایی مردم خواهد شد.

فرماندار دشتی اضافه کرد: یکی از بزرگترین طرحهای گلخانه در استان بوشهر اجرای سایت گلخانه چاهگاه در بخش شنبه و طسوج است که اقدامهای لازم برای راه اندازی و واگذاری این سایت به وسعت ۲۱ هکتار به جوانان شهرستان در دست اجراست و امید است تا پایان سال تکمیل و راه اندازی شود.

نادری گفت: از آغاز سال جاری تاکنون زمینه اجرای ۵۱ هکتار کشت گلخانه‌ای در اینشهرستان آماده شده است.

۶۰۴۵/۷۲۰۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنرهای شهرداری تهران/ عکس