حضور 25 میلیونی زائران در پیاده‌روی اربعین عامل ترس مستکبران جهانی است


حضور 25 میلیونی زائران در پیاده‌روی اربعین عامل ترس مستکبران جهانی است

حجت‌الاسلام مصلحی با بیان‌اینکه حضور 25 میلیون نفری مردم در پیاده‌روی اربعین حسینی، عامل ترس مستکبران جهانی به خصوص آمریکا است، گفت: به همین دلیل اجازه رسانه‌ای شدن اخبار این اجتماع عظیم را نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه اندیشه خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «حیدر مصلحی» شامگاه جمعه، هشتم شهریور در مراسم بزرگداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر که در مسجدجامع غدیرخم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: شهادت، مقامی خاص، ویژه و غیر قابل وصف است.

وزیر سابق اطلاعات با استناد به آیه ای از قرآن کریم درباره شهادت، بیانکرد:‌ طبق آیات قرآن شهدا زنده هستند و نزد پروردگار روزی می‌خورند آنها به مقامی می‌رسند که محضر الهی را به خوبی درک می‌کنند.

وی با بیان اینکه با مرگ روح انسان از این دنیا به سرای آخرت منتقل می‌شود، گفت: شهدا با اخلاص برای کسب رضای الهی قدم برمی‌دارند به همین دلیل همواره مسیر زندگی خود را طبق فرمایشات الهی قرار می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با بیان اینکه امام حسین(ع) مسلمانان را در اربعین گرد خود جمع می‌کنند، ابراز کرد: حضور ۲۵ میلیون نفری زائران در پیاده روی اربعین، عامل ترس مستکبران جهانی به خصوص آمریکا است به همین دلیل اجازه رسانه‌ای شدن اخبار این اجتماع عظیم را نمی دهند.

وزیر سابق اطلاعات اضافه کرد: امروز مردم در کشورهای غربی به محض آشنایی با نهضت امام حسین(ع) بسیار نسبت به آن علاقه نشان می‌دهند به گونه‌ای که پرفروش‌ترین کتاب‌ها مربوطه به قیام اباعبدالله الحسین(ع) است.

وی ادامه داد: «گاندی»، رهبر مردم هندوستان طی یکی از سخنان خود درباره بیرون راندن استکبار از کشورش الگوی خود را امام حسین(ع) معرفی کرده بود. امروز هندوستان استقلال خود را مدیون امام حسین(ع) می داند به همین علت با وجود اینکه مسلمانان این کشور کم هستند اما عاشورا جزو تعطیلات رسمی هندوستان است.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی تاکید کرد: امروز در کشور ما برخی دنبال اصلاحات آمریکایی هستند اما راهنمایی و هدایت شهدا مانع آنها است، امروز تنها ۲۰ درصد از مشکلات اقتصادی کشور به تحریم‌ها مربوط است. برای مدیریت صحیح شرح صدر، معادباوری و نداشتن غرور لازم است.

وزیر سابق اطلاعات افزود: اقتصاد مقاومتی می‌تواند توطئه دشمنان علیه کشور را از بین ببرد هر مسئولی که از مستکبران جدا نشود نمی‌تواند مشکل کشور را برطرف کند.

وی بیان کرد:‌ امروز اقدامات قوه قضائیه در مبارزه با فساد ارزشمند و ستودنی است بنابراین همه از آن حمایت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی در پایان خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب، قرآنی است که اگر طبق آن عمل شود کشور پیشرفت می‌کند.

پایان پیام/487

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چهار نشانه اسرافکار