رونمایی از لگوی رویداد بین المللی کرمانشاه 2020


لگوی رویداد بین المللی گردشگری کرمانشاه 2020 با حضور جمعی از مسئولین استانی، امروز (پنج شنبه) رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، امید قادری مدیرکل میراث ف رهنگی، صنایع دستی و گردشگری درکرمانشاه نشست هم اندیشی با فعالین گردشگری استان و رونمایی از لگوی رویداد کرمانشاه 2020 که امروز (21 شهریور) برگزارشد، با بیان اینکه به منظور طراحی این لگو از مدت ها پیش فراخوانی میان هنرمندان گرافیک استان داده شد، عنوان کرد: پس از فراخوان تعداد زیادی طرح به اداره کل میراث فرهنگی استان رسید که در نهایت با بررسی و بهره گیری از نظر کارشناسان این لگو انتخاب شد.

وی تاکید کرد: ممکن است برخی از صاحب نظران نسبت به طرح این لگو انتقاداتی داشته باشند که ما همه این انتقادات و نظریات را بررسی می کنیم و در نهایت درصورت نیاز اصلاحاتی را در لگو خواهیم داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی استان رونمایی از این لگو را نقطه شروعی برای تبلیغات کرمانشاه 2020 دانست و گفت: با رونمایی از این لگو تبلیغات خود را برای رویداد بین المللی کرمانشاه 2020 آغاز می کنیم.

به گفته این مسئول در حال حاضر تمام مقدمات لازم برای برگزاری کرمانشاه 2020 در استان درحال انجام است.

وی در ادامه بااشاره به اینکه در یک سال اخیر گردشگری کرمانشاه روندی رو به رشد را طی کرده، گفت: البته موانع و مشکلاتی نیز پیش روی توسعه گردشگری کرمانشاه در دو بخش استانی و ملی داریم که برای رفع آن تلاش هایی درحال انجام است.

قادری با بیان اینکه مسئولان ارشد استان مقوله گردشگری را به عنوان یکی از اولویت های اول استان مورد توجه جدی قرار داده اند، اظهار کرد: توجهی که درحال حاضر به موضوع گردشگری در استان می شود، تاکنون بی سابقه بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان افزود: این توجه باعث شده تا در بحث تکمیل زیرساخت ها، توسعه تاسیسات گردشگری، تسهیل در صدور مجوزها، برگزاری رویدادهای گردشگری و... اقدامات جدی انجام گیرد.

وی در ادامه به نزدیک بودن ایام اربعین و لزوم استفاده از این ظرفیت برای معرفی جاذبه های گردشگری استان تاکید کرد و گفت: در تلاشیم تا از رویداد اربعین به عنوان یک رویداد گردشگری مذهبی بهره لازم را برای استان ببریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا