نذورات بیش از 5 میلیارد تومان عزاداران به آستان حسینیه اعظم زنجان


نذورات بیش از 5 میلیارد تومان عزاداران به آستان حسینیه اعظم زنجان

رئیس هیأت امناء آستان مقدس حسینیه اعظم زنجان گفت: مجموع نذورات عزاداران حسینی به آستان مقدس حسینیه اعظم، 5 میلیارد و 942 میلیون تومان است.

به گزارش ایسنا، جواد غم‌پرور در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه امسال 2 هزار و 708 راس گوسفند زنده توسط مردم به این آستان اهدا شده است، گفت: وجه یک‌هزار و 877 راس گوسفند نیز در اختیار این مجموعه قرار گرفت.

وی افزود: این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل ارادتمندان حسینی بیش از 3 هزار و 510 راس گوسفند زنده و وجه یک‌هزار و 833 راس گوسفند را تقدیم این آستان کرده بودند.

غم‌پرور با اشاره به اینکه یک‌هزار و 208 راس گوسفند و گاو هم در مسیر دسته عزاداری این آستان مقدس ذبح شده است، یادآور شد: سال گذشته یک هزار و 530 راس گاو و گوسفند در مسیر دسته عزاداری این مسجد ذبح شده بود.

رئیس هیأت امناء آستان مقدس حسینیه اعظم زنجان جمع کل گوسفندان نذری اهدا شده اعم از زنده، ذبح شده و وجوه اهدایی بابت گوسفند به آستان مقدس حسینیه اعظم زنجان را 5 هزار و 793 برشمرد و گفت: جمع گوسفندان نذری اهدا شده در محرم سال 97 به این حسینیه 6 هزار و 873 راس بود.

غم‌پرور، مجموع نذورات نقدی و فروش احشام حسینیه اعظم زنجان را در دهه محرم امسال را 5 میلیارد و 942 میلیون تومان عنوان کرد و یادآور شد: در مجموع، جمع وجوه نذورات نقدی و فروش احشام این حسینیه در دهه محرم سال قبل 4 میلیارد و 563 تومان بود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!