ورود دستگاه قضایی به حوزه هایی که سلامت و حقوق عامه مردم تضییع شود


ورود دستگاه قضایی به حوزه هایی که سلامت و حقوق عامه مردم تضییع شود

نگین تاجی گفت: دستگاه قضایی در همه حوزه هایی که سلامت و حقوق عامه مردم تضییع شود، ورود خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسن نگین تاجی» امروز ( ۲۴ شهریور) در بازدید از طرح احداث کارخانه پسماند یاسوج در منطقه دو پشته دشتروم با حضور مسئولان اجرایی، خدماتی و شورای شهر یاسوج، گفت:هر جایی که مردم متضرر شوند، دستگاه قضایی در کنار مردم خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع حقوق عامه اشاره کرد و در سخنانی از ورود دادگستری استان در این خصوص، اظهار داشت: در همه حوزه هایی که سلامت و حقوق عامه مردم تضییع شود، دستگاه قضایی ورود خواهد کرد.

وی با بیان اینکه احداث کارخانه پسماند در منطقه دو پشته دشتروم کمک به محیط زیست، منابع طبیعی و آب خواهد بود، گفت: تأسیس این کارخانه از ضروریات شهر یاسوج به عنوان مرکز استان بوده و شایسته است مسئولان استانی در جهت راه اندازی این مهم حمایت های لازم را انجام دهند.

نگین تاجی با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه های خدمات رسان با شهرداری یاسوج، بیان داشت: برای احداث این کارخانه لازم است عزم و اراده جدی باشد و شهرداری هر دستگاهی را که همکاری لازم را نداشت، معرفی کند.

«سید عیسی حسنی» نیز گفت: ادارات ذیربط موظف هستند در مدت ۱۵ روز نسبت به انجام آزمایش های ویژه از منابع پائین دست محل تخلیه زباله شهر یاسوج اقدام نموده و نتیجه را به این معاونت اعلام کنند.

سرپرست معاونت از پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، ضرورت ساماندهی جمع آوری و بازیافت زباله شهر را یادآور شد و اظهار داشت: مدیران کل و ادارات خدمات رسان نسبت به ضرورت موضوع توجه نموده و اقدامات حمایتی را در راه اندازی مرکز بازیافت زباله ساماندهی کنند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آدم‌های حسابگر خطرناکند: 10نشانه آدم‌های حسابگر