بررسی اسپیکر بلوتوثی تسکو TS 2363


رسانه کلیک – اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل میان کاربران بسیار محبوب هستند. در این مطلب به بررسی اسپیکر بلوتوثی تسکو TS 2363 می پردازیم تا با ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید. کمپانی تسکو که یکی از تولیدکنندگان مطرح داخلی در زمینه محصولات کامپیوتری محسوب می شود، تا کنون مدل های متنوعی از اسپیکرهای قابل […] نوشته بررسی اسپیکر بلوتوثی تسکو TS 2363 اولین...

رسانه کلیک – اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل میان کاربران بسیار محبوب هستند. در این مطلب به بررسی اسپیکر بلوتوثی تسکو TS 2363 می پردازیم تا با ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید.

بررسی اسپیکر بلوتوثی تسکو TS 2363بررسی اسپیکر بلوتوثی تسکو TS 2363بررسی اسپیکر بلوتوثی تسکو TS 2363بررسی اسپیکر بلوتوثی تسکو TS 2363بررسی اسپیکر بلوتوثی تسکو TS 2363بررسی اسپیکر بلوتوثی تسکو TS 2363

کمپانی تسکو که یکی از تولیدکنندگان مطرح داخلی در زمینه محصولات کامپیوتری محسوب می شود، تا کنون مدل های متنوعی از اسپیکرهای قابل حمل بلوتوثی را روانه بازار کرده است. یکی از جدیدترین اسپیکرهای عرضه شده توسط تسکو TS 2363 نام دارد که به قابلیت های متنوعی برای یک تجربه عالی از پخش موسیقی مجهز شده است. برای آشنایی با این اسپیکر بلوتوثی و قابل حمل تسکو تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

طراحی

زبان طراحی تسکو TS 2363 نسبت به سایر اسپیکرهای بلوتوثی کمی متفاوت است. بخش روبرویی دستگاه، محفظه اسپیکر مشاهده می شود که تسکو آن را به دو بخش تقسیم کرده است. این نوع طراحی ظاهر زیبا و منحصر به فردی را به اسپیکر داده که شاید در هیچ محصولی مشابه آن را پیدا نکنید.

بررسی اسپیکر بلوتوثی تسکو TS 2363

بررسی اسپیکر بلوتوثی تسکو TS 2363

تسکو TS 2363 ابعادی معادل 62 در 77 در 202 میلی متر دارد که برای یک اسپیکر بلوتوثی عالی است. با توجه به این ابعاد می توان متوجه شد که با یک محصول کوچک و قابل حمل طرف هستیم. شما می توانید این اسپیکر بلوتوثی را در کیف خود قرار دهید و به راحتی آن را جابجا کنید. وزن 445 گرمی دستگاه فاکتور دیگری است که باعث حمل آسان آن شده است.

تسکو در لبه بالایی دستگاه دکمه های کنترل موزیک و پاور را قرار داده است. دو لبه چپ و راست خالی بوده و باقی موارد در بخش پشتی محصول حضور دارند. پورت micro USB برای شارژ کردن دستگاه، درگاه کارت حافظه، USB و AUX همگی کنار هم در بخش پشتی اسپیکر قرار گرفته اند.

بررسی اسپیکر بلوتوثی تسکو TS 2363

بررسی اسپیکر بلوتوثی تسکو TS 2363

بدنه TS 2363 از جنس پلاستیک سخت بوده که کیفیت و استحکام بالایی دارد. همچنین این اسپیکر به خوبی روی سطوح مختلف قرار می گیرد و خبری از سر خوردن و لرزش در آن نیست.

ارتباطات

تسکو در TS 2363 سعی کرده تا از بیشترین امکانات برای ارتباط دستگاه کمک بگیرد. یکی از اصلی ترین قابلیت های این اسپیکر بلوتوث است. با پشتیبانی از بلوتوث 4.2 شما می توانید گوشی و سایر دستگاه های سازگار با بلوتوث را به آن وصل کنید.

اگر به دنبال راه دیگری جز اتصال با بلوتوث هستید، می توانید از پورت USB یا درگاه کارت حافظه استفاده کنید. با وصل کردن فلش مموری یا کارت حافظه micro SD به اسپیکر، می توانید به اجرای فایل های صوتی خود بپردازید.

بررسی اسپیکر بلوتوثی تسکو TS 2363

بررسی اسپیکر بلوتوثی تسکو TS 2363

یکی دیگر از راه های پخش موزیک در اسپیکر TS 2363، استفاده از AUX است. با استفاده از این ویژگی می توان با اتصال کابل AUX به منبع و اسپیکر، فایل های صوتی مختلف را در آن پخش کرد. علاوه بر این ها، تسکو برای این محصول قابلیت رادیو را هم در نظر گرفته است.

باتری

یکی از اصلی ترین فاکتورها در یک اسپیکر بلوتوثی، قدرت باتری و نحوه شارژدهی است. اسپیکر تسکو TS 2363 با بهره گیری از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت، می تواند تا چندین ساعت روشن بماند. میزان شارژدهی باتری به اینکه از چه قابلیت اسپیکر برای پخش موزیک استفاده می کنید، بستگی خواهد داشت.

بررسی اسپیکر بلوتوثی تسکو TS 2363

بررسی اسپیکر بلوتوثی تسکو TS 2363

شارژ کردن اسپیکر با استفاده از کابل micro USB که درون جعبه وجود دارد، قابل انجام است. فول شارژ کردن کامل باتری با استفاده از این کابل چیزی حدود یک ساعت و نیم زمان می برد.

صدا

تسکو در این اسپیکر بلوتوثی از دو درایور 3 واتی استفاده کرده که مجموعا صدا را با قدرت 6 وات پخش می کنند. نسبت سیگنال به نویز در این اسپیکر 85 دسی بل محسابه شده که برای یک محصول در این رده عالی است.

بررسی اسپیکر بلوتوثی تسکو TS 2363

بررسی اسپیکر بلوتوثی تسکو TS 2363 صدای تولید شده توسط اسپیکر تسکو، با توجه به ابعاد دستگاه و همچنین رده قرارگیری محصول، در حد بسیار خوبی بوده و کاربر را کاملا راضی نگه می دارد. این اسپیکر با فرکانس پاسخگویی 100 الی 18000 هرتز، از نظر کیفیت هم به خوبی عمل می کند. با وجود دکمه هایی که روی دستگاه تعبیه شده، کاربر می تواند به صورت دستی برای کم و زیاد کردن حجم صدا اقدام کند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

Ampere با معرفی اولین پردازنده 256 هسته‌ای و سه نانومتری خود به جنگ اینتل و AMD رفت