ایجاد کد رهگیری برای شناسایی مراکز آموزشی دارای مجوز


ایجاد کد رهگیری برای شناسایی مراکز آموزشی دارای مجوز

ایران اکونومیست-رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: برای شناسایی مراکز آموزشی مجاز طرح شناسنامه‌دار و ایجاد کد رهگیری این مراکز در دستور کار است.

ایجاد کد رهگیری برای شناسایی مراکز آموزشی دارای مجوز

مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شناسنامه‌دار کردن مراکز آموزشی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این فرآیند طی سه سال انجام خواهد شد و اکنون در حال اجرای آن هستیم.

او ادامه داد: یکی از مشکلاتی که اکنون در فرآیند شناسنامه‌دار کردن مراکز آموزشی داریم ناهماهنگی وزارتخانه ارشاد، جهاد دانشگاهی، سازمان تبلیغات، شهرداری‌ها و برخی نهادهایی از این دست است که بدون تعامل با به صدور مجوز برای فعالیت مراکز آموزشی می‌پردازند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با اشاره به اینکه مکاتباتی برای تعامل بیشتر با این دستگاه‌ها داشتیم، بیان کرد: سال گذشته آمار مراکز آموزشی را احصا کردیم و امسال روند صدور شناسنامه و تهیه تابلوهای یکسان برای تمام مراکز در دستور کار است.

زینی‌وند گفت: کد رهگیری برای تمامی مراکز در نظر گرفتیم که افراد بعد از مراجعه به مدرسه و مشاهده کد رهگیری می‌توانند از مجاز یا غیرمجاز بودن مراکز مطلع شوند.

او تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها تا سال آینده فرآیند شناسنامه‌دار شدن مراکز آموزشی تکمیل خواهد شد و اکنون این فرآیند را به طور جدی دنبال می‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی