استودیو Bungie برنامه دارد تا سال 2025 یک آی‌پی جدید را عرضه کند


استودیو Bungie برنامه دارد تا سال 2025 یک آی‌پی جدید را عرضه کند

استودیو Bungie اعلام کرده است که تا سال 2025 یک آی‌پی جدید غیر از Destiny را روانه‌ی بازار خواهد کرد. در ادامه همراه گیم‌شات باشید. برای نزدیک به یک نیم‌دهه، استودیو Bungie کاملاً بر روی سری Destiny متمرکز بوده و نام آن کنار این عنوان قرار داشته است. اما ظاهراً این استودیو قصد دارد که پروژه و مسیر جدیدی را در پیش بگیرد و یک نیم‌دهه‌ی دیگر نیز...

استودیو Bungie اعلام کرده است که تا سال 2025 یک آی‌پی جدید غیر از Destiny را روانه‌ی بازار خواهد کرد. در ادامه همراه گیم‌شات باشید.

برای نزدیک به یک نیم‌دهه، استودیو Bungie کاملاً بر روی سری Destiny متمرکز بوده و نام آن کنار این عنوان قرار داشته است. اما ظاهراً این استودیو قصد دارد که پروژه و مسیر جدیدی را در پیش بگیرد و یک نیم‌دهه‌ی دیگر نیز باید برای آن انتظار بکشید.

مدیر عامل استودیو Bungie یعنی «پیت پارسونز» (Pete Parsons) طی مصاحبه با IGN درباره‌ی آینده‌ی این استودیو پس از جدایی از اکتیویژن صحبت کرده است. وقتی صحبت از آینده‌ی دور شده، وی گفته است که بانجی می‌خواهد بر روی آی‌پی کاملاً جدیدی غیر از Destiny کار کند.

ما می‌خواهیم در جایگاهی باشیم که بهترین سرگرمی ممکن دنیا را بسازیم. ما یک مسیر مشخصی داریم برای اینکه تا سال 2025 سری Destiny را دگرگون کنیم و فرانچایزهای دیگری را هم در بازار داشته باشیم.

استودیو Bungie پیش از عرضه‌ی Bungie اعلام کرده بود که یک برنامه‌ی ده ساله دارد و به نظر می‌رسد که کاملاً به آن پایبند خواهد بود. اگر جزو علاقه‌مندان Destiny هستید، می‌توانید طی 6 سال آتی از محتویات جدید و بقیه‌ی مواردی که سازندگان برای آن تدارک دیده‌اند لذت ببرید یا اینکه تا 6 سال دیگر برای تجربه‌ی جدید استودیو Bungie صبر کنید.

استودیو Bungie برنامه دارد تا سال 2025 یک آی‌پی جدید را عرضه کنداستودیو Bungie برنامه دارد تا سال 2025 یک آی‌پی جدید را عرضه کند

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

روند توسعه بازی Babylon’s Fall به خوبی پیش می‌رود