شجاعیان: استقلال متکی به فرد نیست


شجاعیان: استقلال متکی به فرد نیست

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال استقلال با تاکید براینکه تیمش متکی به فرد نیست، گفت: همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا استقلال به جایگاه اصلی خود در جدول مسابقات بازگردد.

داریوش شجاعیان در پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر که با برتری ۲ بر یک آبی پوشان پایان یافت، اظهار کرد: در دیدارهای هفته‌های گذشته می‌توانستیم پیروز میدان باشیم اما نشد و خوشحالیم که در این مسابقه به حقمان رسیدیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره هماهنگی خوب با فرشید اسماعیلی افزود: تیم استقلال متکی به فرد نیست و همه تلاش می‌کنیم تا استقلال به جایگاه اصلی خود در جدول مسابقات لیگ بازگردد.

شجاعیان درباره عملکرد استقلال در دیدار مقابل گل‌گهر نیز گفت: بازی خوب بود و در مجموع در بیشتر دقایق مسابقه مالیکت توپ را در اختیار داشتیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری برنده مسابقه باشیم.

هافبک هجومی استقلال در پاسخ به این سوال که این تیم در دیدارهای قبلی خود نمایش تماشاگر پسندتری ارائه می‌کرد، افزود: به طور محرومیت و مصدومیت بازیکنان و حضور نداشتن هواداران در ورزشگاه تاثیر دارد اما با این حال معتقدم در این مسابقه نیز خوب بازی کردیم اما نشد پر گل ببریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج