تردد وانت‌های بدون بارنامه در جاده‌های جنوب کرمان ممنوع شد


تردد وانت‌های بدون بارنامه در جاده‌های جنوب کرمان ممنوع شد

جیرفت - ایرنا - به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان تردد وانت‌های حامل بار بدون بارنامه در جاده‌های بین شهری این منطقه ممنوع شد.

مسعود جمیلی کرمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به الزامی بودن دریافت کارت هوشمند و بارنامه توسط ناوگان وانت‌بار از سال ۹۴ و اطلاع رسانی‌های صورت گرفته و گذشت زمان مناسب برای تطبیق این دسته ناوگان با ضوابط قانونی، طی هماهنگی با قرارگاه پلیس راه از تردد وانت‌بارهای بدون بارنامه در جاده‌های برون شهری ممانعت می‌شود.

وی افزود: مالکان و رانندگان این دسته ناوگان که قصد فعالیت در جاده‌های بین شهری را دارند، هر چه سریعتر برای دریافت کارت هوشمند به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراجعه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان تصریح کرد: بر اساس تکالیف مقرر در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به منظور تسهیل فرآیند صدور بارنامه برای وانت بارها و حذف واسطه‌ها به زودی سیستم صدور بارنامه الکترونیکی توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور راه‌اندازی و فعال می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین ارائه هرگونه خدمات به ناوگان حمل و نقل وانت‌بارها با توجه به پیمایش و صدور بارنامه صورت خواهد گرفت.

جمیلی کرمانی گفت: راننده‌های وانت‌بارها در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به ادارات راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان محل سکونت خود مراجعه یا با شماره تلفن ۴۳۳۵۲۱۳۹ - ۰۳۴ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان تماس بگیرند.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان جنوبی را تحت پوشش دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کاهش دید افقی در جاده جیرفت - کهنوج در جنوب کرمان