مردم بجنورد علیه آشوبگران راهپیمایی کردند


مردم بجنورد علیه آشوبگران راهپیمایی کردند

بجنورد- ایرنا - مردم بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، روز شنبه در محکومیت اغتشاش‌گران و برهم زنندگان امنیت کشور، به خیابان آمده و فریادهای مرگ بر آمریکا و اسراییل سر دادند.

مردم بجنورد، در این راهپیمایی که با حضور چشمگیر علمای اهل سنت در صفوف مقدم آن و با هدف ابراز انزجار از اقدامات تخریبگرانه آشوبگران، به بهانه اصلاح قیمت بنزین صورت گرفت، با محکوم کردن دخالت‌ عوامل بیگانه و سرسپردگان آنان و سلب امنیت مردم، بار دیگر با ولایت تجدید بیعت کرده و وحدت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

مردم بجنورد علیه آشوبگران راهپیمایی کردند

این راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم و با صفوف فشرده برادران شیعه و سنی، برگزار شد، راهپیمایان با در دست گرفتن تصاویر بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب، با پیمودن مسیر مسجد امام خمینی (ره) تا مسجد انقلاب بجنورد، و سر دادن شعارهای «خامنه‌ای خمینی دیگر است، هم غزه هم لبنان جانم فدای قرآن، ما همگی برادریم پیرو خط رهبریم» به سران کشورهای استکباری و جیره خواران آنان اعلام کردند که با وحدت ملی هرگونه آشوب و فتنه را در کشور خنثی می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در جمع راهپیمایان با محکوم کردن فتنه اخیر در کشور، افزود: امروز با این حضور پرشور، حماسه ای دیگر مانند دیگر نقاط کشور، در این استان به دفاع از اسلام و انقلاب رقم خورد.

مردم بجنورد علیه آشوبگران راهپیمایی کردند

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم، که در آن همه مردم به یاری دین خدا و انصارالله فراخوانده شده اند، گفت: بر اساس این آیه قرآن که پیام مهمی برای همه زمان ها است، آنانی که در مقابل انصار خدا بایستند محکوم به شکست هستند و همچون کف روی آب دوامی نخواهند داشت.

وی افزود: راه حق و بندگی خداوند، همچون سیل خروشانی است که به مقصد می رسد و البته که کف های روی آب نابود می شوند و فتنه گران همچون کف روی آب هستند که در پایان اثری از آنها باقی نمی ماند.
یعقوبی ابراز داشت: قرآن به مسلمانان و پیروان جبهه یاوری خدا وعده پیروزی داده و موفقیت را برای جبهه انصارالله حتمی دانسته است.
در راهپیمایی مزبور استاندار خراسان شمالی و معاونان استاندار، برخی نمایندگان مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی و شماری دیگر از مسوولان استان و فرماندگان نظامی و انتظامی حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...