پیام حریف شهرداری ارومیه نشد


پیام حریف شهرداری ارومیه نشد

تیم والیبال پیام مشهد با نتیجه 3 بر 2 از میهمان خود شهرداری ارومیه شکست خورد.

تیم‌های والیبال پیام مشهد و شهرداری ارومیه در چارچوب هفته دهم لیگ برتر در سالن مهران مشهد به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این نماینده ارومیه بود که موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یابد. شهرداری ارومیه در ست‌های اول، سوم و پنجم با نتایج ۳۱ بر ۲۹، ۲۷ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۲ بر حریف خود غلبه کرد. شاگردان خداوردی نیز در ست‌های دوم و چهارم و با نتایج مشابه ۲۵ بر ۲۱ به برتری رسیدند.

سالن مهران مشهد برای نخستین‌بار در سوپر لیگ سال جاری، مملو از تماشاگر بود و والیبال‌دوستان مشهدی استقبال چشمگیری از این بازی کردند.

نصرالله پژمان‌نفر، نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی از میهمانان ویژه این دیدار بود و در دقایقی از ست سوم به تماشای این دیدار نشست. شهروز همایون‌فر، بازیکن سابق تیم پیام مشهد نیز در سالن حضور داشت و در آغاز بازی مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت. سعید مصطفی‌وند و مهدی کریمی، بازیکنان شهرداری ارومیه هم که در سال گذشته در پیام حضور داشتند، در ابتدای بازی از سوی هواداران تشویق شدند.

شهرداری ارومیه با وجود بازیکنان سرشناسی مثل شهرام محمودی، حمزه زرینی، محمدرضا حضرت‌پور، علی شفیعی، فرهاد سال‌افزون و سعید مصطفی‌وند جذب کرده، پیش از این دیدار با گذشت ۶ بازی، با کسب سه برد در رده هفتم لیگ برتر قرار داشت.

در حالی که پیام در ست چهارم در لحظاتی اختلافش با شهرداری ارومیه را به ۸ پوئن رسانده بود، اعتراضات بازیکنان شهرداری ارومیه از جمله حمزه زرینی به عملکرد داوری شدت گرفت و در نهایت با دریافت کارت قرمز از سوی داور و کسب یک پوئن مثبت برای پیام، حواشی پایان یافت.

شهرداری ارومیه با کسب این پیروزی، چهارمین برد خود از هفت بازی در این فصل را دشت و با ۱۳ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار گرفت. پیام مشهد نیز با انجام هشت بازی، سه برد و کسب ۱۰ امتیاز همچنان در جایگاه هشتم لیگ برتر والیبال تکیه زده است.

پس از دیدارهای این هفته، لیگ برتر والیبال به دلیل اردوی آماده‌سازی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات انتخابی المپیک حدود ۵۰ روز تعطیل خواهدبود.برنامه هفته یازدهم متعاقبا اعلام خواهدشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران