خیابان شهید لسانی در منطقه 7 تهران بازگشایی شد


خیابان شهید لسانی در منطقه 7 تهران بازگشایی شد

تهران - ایرنا - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه7 گفت: با همکاری پلیس راهور و با هدف بهره مندی حداکثری از شبکه معابر،  خیابان شهید لسانی بحری منشعب از خیابان شهید مدنی بازگشایی شد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، «حمیدرضا رنجبر» اظهار داشت: جهت این معبر پس از بازگشایی، از شرق به غرب (از خیابان شهید مدنی به سمت خیابان سلمان فارسی) تعیین شده است.

وی گفت:‌ خیابان شهید لسانی بحری حد فاصل خیابان شهید مدنی و خیابان سلمان فارسی واقع در ضلع شمالی مجتمع تجاری تیراژه که در سال‌های گذشته به صورت بن بست درآمده بود به منظور تسهیل در تردد شهروندان بهره برداری شد.

رنجبر با اشاره به سایر اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه، خاطر نشان کرد:‌ مناسب سازی ایستگاه های اتوبوس تندرو در سامانه های ۱، ۵ و ۹ واقع در محدوده به منظور تسهیل در تردد روشندلان و بهره مندی هر چه بیشتر این قشر جامعه از امکانات حمل و نقل عمومی از اهداف اصلی این طرح بوده است .

وی تصریح کرد: در این طرح ایستگاه های امام حسین (ع)، پل چوبی، شهید منتظری در سامانه یک، ایستگاه مصلی در سامانه پنج و ایستگاه های شهید مدنی و شهید اکبر نژاد در سامانه ۹ به طور کامل مناسب سازی شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۷ با اشاره به نصب یک دستگاه سرپناه ایستگاه اتوبوس در خیابان شریعتی و در مجاورت بیمارستان خانواده، خاطرنشان کرد: در راستای ترغیب شهروندان به استفاده از مّد حمل و نقلی اتوبوس و همچنین تکمیل زیر ساخت های حمل و نقلی منطقه، همزمان با آغاز فصل بارش های پاییزی این معاونت اقدام به نصب سرپناه در ایستگاه مذکور واقع در مسیر شمال به جنوب خیابان شریعتی محدوده بیمارستان خانواده کرد.

وی در پایان تاکید کرد : با هدف استفاده بهینه از زمان رانندگان در انتظار مسافر در پایانه تاکسیرانی سید خندان و لزوم توجه به سلامت جسمی این قشر زحمتکش جامعه و ارتقای فرهنگ ورزش های همگانی در جامعه، عملیات نصب ست های ورزشی با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه در ضلع شرقی پایانه تاکسی سید خندان انجام شد و هم اکنون در حال بهره برداری است.

منطقه ۷ شهرداری تهران در مرکز شهر تهران واقع شده و دارای ۵ ناحیه و ۱۶ محله است؛ محلات، بهار، گرگان، نظام آباد، عباس‌آباد، عشرت آباد و اندیشه از محلات مشهور این منطقه هستند، این منطقه از سمت شمال با مناطق ۳ و ۴ از شرق با منطقه ۸ از غرب با منطقه ۶ و از جنوب با مناطق ۱۲ و ۱۳ شهرداری تهران هم مرز است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ساختمان دادگاه عمومی بخش قلعه‌نو شهرستان ری به بهره‌برداری رسید