ارسال ماشین آلات و تجهیزات شهرداری‌ها به اهواز


ارسال ماشین آلات و تجهیزات شهرداری‌ها به اهواز

ماشین آلات و تجهیزات شهرداری‌های استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و ایلام و شهر تهران به مناطق آسیب دیده از سیل اعزام شد.

ارسال ماشین آلات و تجهیزات شهرداری‌ها به اهوازبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از هماهنگی با شهرداری‌های استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و ایلام و شهر تهران به منظور اعزام ماشین آلات و تجهیزات تخصصی برای امدادرسانی به مناطق آسیب دیده از سیل اخیر خبر داد.
مهدی جمالی نژاد گفت: ۳۶ نفر از نیرو‌های آتش نشانی تهران به همراه ۱۵ دستگاه خودروی سنگین و سبک و تجهیزات به شهرستان اهواز اعزام شدند.
وی افزود: سه دستگاه جرثقیل سه تن ایسوزو، یک دستگاه آنگلو تک کابین، دو دستگاه نورافشان ایسوزو با مولد برق دیزل، یکدستگاه خودروی AF نجات سنگین، از خودرو‌های اعزامی است.
جمالی نژاد گفت: تجهیزاتی از قبیل دو دستگاه پمپ سنگین واریسکو۶۰۰۰لیتر در دقیقه، دو دستگاه پمپ آبارا۵۵۰۰لیتر در دقیقه، پنج دستگاه پمپ پرتابل فوکس۱۶۰۰لیتر در دقیقه، چهل دستگاه پمپ‌های کف کش s ۲۰ و لجن کش ۳۰۱۰با دبی ۱۰۰۰لیتر در دقیقه سه فاز و تک فاز مخصوص آبکشی از منازل و محیط‌های بسته، چهار دستگاه موتور برق جکو، هشتاد بند لوله آب ۲.۵اینچ، چهل بند لوله آب۱.۵ اینج برای امدادرسانی از شهرداری تهران به اهواز ارسال شده است.
وی همچنین از اعزام یک گروه به همراه ۶ دستگاه کف کش و پمپ تخلیه آب از استان کهگیلویه و بویراحمد و دو گروه از استان ایلام به شهرستان اهواز خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنرهای شهرداری تهران/ عکس