تداخل برنامه‌ای تام هالند برای آقای کارگردان دردسر ساز شد


تداخل برنامه‌ای تام هالند برای آقای کارگردان دردسر ساز شد

فیلم سینمایی «آنچارتد» محصول جدید سونی ممکن است دوباره کارگردان خود را به دلیل تداخل برنامه تام هالند از دست بدهد.

تداخل برنامه‌ای تام هالند برای آقای کارگردان دردسر ساز شدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورایتی، به نظر می‌رسد کمپانی سونی دوباره برای کارگردانی فیلم «آنچارتد» دچار مشکل شده و احتمال می‌رود تراویس نایت از کارگردانی این پروژه اقتباس شده از بازی ویدئویی محبوب خارج شود.

منابعی به ورایتی اعلام کرده اند که محدودیت‌های زمانی تام هالند که با فیلم بعدی «مرد عنکبوتی» برای کمپانی سونی مشغول خواهد بود، مراحل ساخت فیلم سینمایی «آنچارتد» را به عقب بیندازد. تاریخ انتشار این فیلم ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر ۹۹) است و در صورت عقب افتادن تولید تراویس نایت به دلیل تداخل برنامه هایش از کارگردانی آنچارتد کنار خواهد کشید.

استودیو هنوز تمایل دارد تاریخ جدیدی برای اکران این فیلم تنظیم کند و همچنین به دنبال یک کارگردان دیگر هستند. تام هالند و مارک والبرگ که دوست تاره اصلی این فیلم هستند، برای نقش آفرینی در این پروژه باقی خواهند ماند. هالند نقش شخصیتی به نام دریک و مارک والبرگ هم نقش سولی را ایفا خواهد کرد که دوست نزدیک دریک است و او در ماجراجویی هایش همراهی می‌کند.

تراویس نایت دومین کارگردانی است که این پروژه را ترک می‌کند، اوایل امسال بود که دن تراختنبرگ هم از عنوان کارگردانی این فیلم کنار کشید. گفتنی است تراویس نایت اخیرا نسخه فرعی فیلم سینمایی «تبدیل شوندگان» به نام «بامبلی بی» را کارگردانی کرده بود.

«آنچارتد» یک داستان اکشن و ماجراجویی است که بر اساس بازی ویدئویی محبوب پلی استین ساخته خواهد شد. ریف جادکینز و مت هولوی نویسندگان فیلمنامه هستند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا