عملیات اجرایی 2 طرح آموزشی در گتوند آغاز شد


عملیات اجرایی 2 طرح آموزشی در گتوند آغاز شد

دزفول-ایرنا- عملیات ساخت مدرسه 6 کلاسه روستای کوشکک و طرح توسعه فضای آموزشی مدرسه استثنایی پیام روز چهارشنبه با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی گتوند در بخش مرکزی این شهرستان آغاز شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گتوند در آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح‌های آموزشی به ایرنا گفت: مدرسه ۶ کلاسه ارم کوشکک با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

حسین اسدی‌پور افزود: زیربنای این فضای آموزشی ۴۳۵ مترمربع است و در زمینی به مساحت یکهزار و ۵۰۰ مترمربع ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به عملیات اجرایی توسعه مدرسه استثنایی پیام گتوند اظهارداشت: ساخت ۲ کلاس درس و یک سالن اجتماعات با ۱۷۵ مترمربع زیربنا در این طرح درنظر گرفته شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گتوند با بیان اینکه این مدرسه فقط در مقطع ابتدایی دانش آموز دارد، افزود: طرح توسعه فضای آموزشی مدرسه استثنایی پیام برای تحصیل دانش آموزان مقطع راهنمایی به صورتی مشارکتی با همکاری خیران مدرسه ساز شهرستان گتوند و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان اجرا می‌شود.

این آیین با حضور نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین المللی استانداری خوزستان، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گتوند، بخشدار مرکزی و جمعی ازخیرین مدرسه ساز این شهرستان برگزار شد.

شهرستان گتوند در سال های۹۳ ،۹۴، ۹۵ و ۹۸ رتبه نخست آموزشی و در سال ۹۶ رتبه دوم استان خوزستان را کسب کرد.

این شهرستان حدود ۱۳هزار و ۵۰۰ دانش آموز شهری و روستایی و یکهزار و ۶۰۰ دانش آموز عشایری دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال