140 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌ها در پارک صنعتی لیا هزینه شد


140 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌ها در پارک صنعتی لیا هزینه شد

قزوین - ایرنا - 140 میلیارد ریال اعتبار طی 2 سال گذشته برای اجرای طرح‌های زیرساختی مربوط به طرح الحاق پارک صنعتی به شهرک لیا هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مقدار هزینه کرد با توجه به تفاهم نامه الحاق پارک صنعتی لیا به شهرک صنعتی لیا انجام شده است.

حمیدرضا خانپور افزود: طرح های عمرانی انجام شده در پارک صنعتی لیا که از ۲ سال قبل به شهرک صنعتی لیا الحاق شد، شامل ایجاد خیابان و جدول گذاری، آسفالت و زیرسازی، شبکه روشنایی، انتقال خط گاز و اجرای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب بوده است.

این مسوول گفت: ۵۴ واحد تولیدی از بیش از ۱۰۰ واحد مستقر در پارک لیا تاکنون برای دریافت خدمات زیربنایی با شرکت شهرک های صنعتی قزوین تفاهم نامه امضاء کرده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین یادآور شد: پارک صنعتی لیا تا قبل از الحاق به شهرک، یک لکه صنعتی بدون امکانات زیربنایی لازم بود و با مشکلات مختلف شامل کمبود زیرساخت و آب و گاز، مشکلات بهداشتی و زیست محیطی روبرو بود.
پارک صنعتی لیا در شهرستان قزوین با حدود ۱۷۰ هکتار مساحت در ۱۴ کیلومتری جاده قزوین - بوئین زهرا و در حاشیه شهرک صنعتی لیا واقع شده است.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ناحیه صنعتی است که حدود یک هزار واحد دارای پروانه بهره برداری در آنها مستقر هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند