سه بلوار در فراشبند، سروستان و خرم‌بید مزین به نام شهید سلیمانی شد


سه بلوار در فراشبند، سروستان و خرم‌بید مزین به نام شهید سلیمانی شد

شیراز-ایرنا- سه بلوار اصلی شهرهای فراشبند، کوهنجان شهرستان سروستان و شهر قادرآباد شهرستان خرم‌بید با تصویب شوراهای اسلامیاین شهرها به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی مزین شد.

خلیل محمدی سخنگوی شورای اسلامی شهر فراشبند چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با تصویب شورای اسلامی، بلوار ورودی این شهر به طول پنج کیلومتر از دوراهی امامزاده شهید تا میدان شهدای مدافع حرم به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی مزین شد.
وی ادامه داد: همچنین بلوار بوستان شهر فراشبند به نام شهید ابوالمهدی مهندس از مبارزان عراقی همرزم و خمراه شهید سلیمانی تغییر نام پیدا کرد تا یاد و نام وی برای همیشه در بین مردم زنده بماند.
رسول صادق پور شهردار کوهنجان شهرستان سروستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از بلوارهای اصلی شهر کوهنجان به طول ۷۰۰ متر با تصویب شورای اسلامی شهر به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی تغییر نام یافت.
وی افزود: امید است این کار کوچک، همواره یادآور عمل، معرفت، غیرت، رشادت، افتادگی، متانت، مهربانی، نجابت، وظیفه شناسی و انسانیت سپهبد شهید قاسم سلیمانی باشد.
روح‌الله نجف‌پور شهردار قادرآباد نیز با اشاره به مصوبه شورای اسلامی این شهر گفت: یکی از بلوارهای اصلی شهر قادرآباد به طول یک کیلومتر به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شد.
وی اظهارکرد: این بلوار در محدوده بلوار آب(جنب بخشداری مشهد مرغاب) تا دبیرستان آسیه قرار دارد که طراحی و ساخت تابلو این بلوار به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی در دست اقدام است و به زودی نصب می‌شود.
بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۹۸ سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله تروریستی هوایی آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

پیکر شهید سلیمانی، چهارشنبه هجدهم دی ۹۸ در کرمان به خاک سپرده شد.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه هجدهم دی ۹۸ اعلام کرد:‌ دهها موشک بالستیک بامداد امروز در پاسخ به اقدام تروریستی آمریکا به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق شلیک شد.
براساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه انقلاب اسلامی دهها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است. انفجارها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی