راه‌یاب ملل مریوان به جمع هشت تیم برتر والیبال نوجوانان صعود کرد


بعد از صعود تیم جوانان راه یاب ملل مریوان به جمع هشت...


بعد از صعود تیم جوانان راه یاب ملل مریوان به جمع هشت تیم برتر والیبال کشور، این بار نوبت به تیم نوجوانان این باشگاه رسید که با مقتدرانه به جمع هشت تیم برتر نوجوانان والیبال کشور راه پیدا کند.

مسابقات لیگ برتر والیبال کشور در رده سنی نوجوانان از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۹ دی به میزبانی استان اصفهان در شهر کاشان برگزار شد که تیم نوجوانان راه یاب ملل در این دوره از مسابقات با مربیگری دیاکو امینی و کمک مربی‌های توانمند حجت زمانی و دانا اذریان و سرپرستی کورش عثمان پور و بهره گیری از بازیکنان بومی و چند بازیکن از مهاباد توانست با کسب سه برد شیرین و سه باخت و در مجموع کسب ۱۱ امتیاز با اقتدار به جمع هشت تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند.

سرمربی تیم والیبال جوانان راه یاب ملل مریوان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک این موفقیت مهم و ارزنده به جامعه ورزشی استان کردستان اظهار داشت: مسابقات رده سنی نوجوانان والیبال کشور امسال در سطح بسیار بالایی برگزار شد.

دیاکو امینی افزود: شناسایی و کسب تجربه برای دوره های بعدی و سال های آینده روشنی که در انتظار والیبال راه‌یاب ملل مریوان هست، مهمترین هدف حضور تیم نوجوانان در این دوره از مسابقات بود.

وی یادآور شد: استان کردستان پتانسیل بسیاری زیادی دارد که می تواند در والیبال ایران خوب بدرخشد و حتی بازیکنانی هم در سطح ملی داشته باشد.

راه‌یاب ملل مریوان به جمع هشت تیم برتر والیبال نوجوانان صعود کرد

سرمربی جوان تیم راه‌یاب ملل مریوان اضافه کرد:‌ مجموعه باشگاه در این چند سال زحمات بسیار زیادی برای والیبال کشیدند که نتیجه این زحمات، صعود تیم نوجوانان و جوانان به جمع هشت تیم برتر والیبال کشور است.

امینی گفت: هم تیم جوانان و هم تیم نوجوانان راه یاب ملل با کادر فنی کاملا بومی از شهرستان مریوان و داشتن ۱۰ بازیکن بومی در این مسابقات حضور داشتند و با صعود مقتدارانه به دور بعدی مسابقات باعث کسب افتخار برای جامعه ورزشی استان کردستان به ویژه شهرستان مرزی مریوان شدند.

سرمربی جوان تیم راه یاب ملل مریوان یادآور شد: در پایان این مسابقات کادر فنی تیم نوجوانان راهیاب ملل مریوان به عنوان جوان ترین و کم سن و سال ترین کادر فنی مسابقات معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، مسابقات لیگ برتر والیبال کشور در رده سنی نوجوانان به میزبانی کاشان از دوازدهم لغایت ۱۹ دی با حضور ۱۳ تیم برتر کشور در ۲ گروه هفت تیمی و ۶ تیمی برگزار شد.

در گروه اول این مسابقات که هفت تیم حضور داشتند تیم راه یاب ملل مریوان به نمایندگی از استان کردستان با تیم های قدرتمند شهرداری ارومیه، شهرداری ورامین، شهرداری گنبد، فولاد سیرجان ایرانیان، خاتم اردکان و شهداب یزد هم گروه بود.

در گروه دوم این مسابقات نیز تیم های مدعی پیکان تهران، سایپا تهران، سپاهان اصفهان، کاله مازندران، پیام خراسان و شهروند اراک حضور داشتند.

تیم راه یاب ملل مریوان در گروه خود با کسب سه برد شیرین برابر شهرداری ورامین، خاتم اردکان و فولاد سیرجان ایرانیان و سه شکست برابر تیم های شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد و شهداب یزد و کسب ۱۱ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه چهارم گروه خود به جمع هشت تیم برتر راه یافت.

مرحله نهایی مسابقات والیبال لیگ برتر نوجوانان باشگاههای کشور دهه دوم بهمن امسال برگزار خواهد شد.

راه‌یاب ملل مریوان به جمع هشت تیم برتر والیبال نوجوانان صعود کرد

تیم نوجوانان راهیاب ملل مریوان در این دوره از مسابقات با ترکیب احسان خدامرادی، آرش عثمانی، کارا روه، آروین حسن‌خالی، هاوری کهنه‌پوشی، هاویار خاوری، نوید دولتیابی، محمد جواد الدیلمی، کاوان روه، امین مولائی، دیار بلواسی، زانیار اشکوتی، امیر حسین جعفری‌قطور و صادق پایدار با سرمربیگری دیاکو امینی، سرپرست تیم کورش عثمانپور و کمک دانا آذریان و حجت زمانی در این مسابقات حضور داشتند.

تیم بزرگسالان راه یاب ملل مریوان هم اکنون در لیگ برتر والیبال کشور حضور دارد و تیم جوانان راه یاب ملل نیز ۲ هفته گذشته موفق شدند به جمع هشت تیم برتر لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور صعود کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دادا محمد کجوری