وانت‌بارها برای دریافت سهمیه سوخت ثبت نام کنند


وانت‌بارها برای دریافت سهمیه سوخت ثبت نام کنند

سنندج - ایرنا - معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: رانندگان و صاحبان انواع وانت‌بارها برای دریافت سهمیه سوخت خود به صورت پیمایشی تا پایان دی ماه جاری مهلت دارند در سامانه ثبت نام کنند.

سید عبدالرحمن حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رانندگان می‌توانند به صورت حضوری و غیر حضوری نسبت به ثبت نام خود برای دریافت سوخت پیمایشی از طریق سامانه در نظر گرفته شده، اقدام کنند.

وی افزود: ثبت نام حضوری در دفاتر انجمن‌های صنفی رانندگان، ادارات راهداری، حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها و نام‌نویسی غیر حضوری نیز در قسمت خدمات غیر حضوری پرتال سامانه کارت هوشمند به آدرس www.smartcard.rmto.ir‌ انجام می پذیرد.

معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان با بیان اینکه تا کنون در این استان یک هزار و ۷۰۰ نفر جهت استفاده از این خدمت ثبت نام کرده‌اند، اضافه کرد: بر اساس قوانین و مقررات موجود در بخش حمل و نقل هرگونه فعالیت در زمینه حمل و نقل برون شهری کالا منوط به استفاده از اسناد حمل است.

حسینی یادآرو شد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به منظور ساماندهی و ایجاد انتظام در نحوه بهره برداری و تردد وانت بارها در جاده های برون شهری، ارتقای سطح ایمنی در جاده های کشور، ساماندهی ناوگان وانت بار فعال در حمل و نقل برون شهری را با تسهیل شرایط اخذ کارت هوشمند راننده و ناوگان در دستور کار قرار داده است.

مقرر شده است تخصیص سهمیه سوخت به وانت بارها بر اساس پیمایش ثبت شده در اسناد حمل صورت پذیرد، لذا کلیه رانندگان و مالکین وانت بار برای فعالیت در جاده های برون شهری بایستی اسناد حمل وانت بار کارت هوشمند راننده، کارت هوشمند وانت بار و بارنامه دریافت نمایند.

برگ سلامت جسمی و روحی، ارائه گواهی عدم اعتیاد، ارائه گواهی عدم سوء پیشینه پس از ثبت نام از متقاضیان از جمله مدارکی است که از رانندگان اخذ می‌شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط