والورده اخراج شد؛ انتخاب کیکه ستین به عنوان مربی جدید بارسلونا


والورده اخراج شد؛ انتخاب کیکه ستین به عنوان مربی جدید بارسلونا

باشگاه بارسلونا سرمربی خودش را برکنار کرد.

باشگاه بارسلونا سرمربی خودش را برکنار کرد.

به گزارش وبسایت نود، باشگاه بارسلونا اعلام کرده با ارنستو والورده بر سر فسخ قراردادش به توافق رسیده و این مربی از باشگاه جدا شده است. این در حالی است که بارسلونا به دور یک هشتم لیگ قهرمانان صعود کرده و در حال حاضر در صدر جدول لالیگا قرار دارد.

این باشگاه همچنین اعلام کرده کیکه ستین را به عنوان مربی جدید انتخاب کرده و تا تابستان ۲۰۲۲ با او قرارداد بسته و مراسم معارفه این مربی فردا در نیوکمپ برگزار می شود. ستین اسپانیایی سابقه هدایت تیم های لاس پالماس و رئال بتیس را دارد. ستین در پایان فصل پیش تصمیم گرفت از هدایت بتیس کناره گیری کند.

والورده در سال ۲۰۱۷ هدایت بارسا را بر عهده گرفت و با این تیم در دو فصل اخیر قهرمان لالیگا شد و یک بار هم فاتح کوپا دل ری شد اما سبک بازی تیم و نحوه حذف از لیگ قهرمانان اروپا در این دو فصل موجب شد که این مربی محبوبیت چندانی بین هواداران نداشته باشد.

بارسلونا که پس از شکست در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا تصمیم به برکناری والورده گرفت ابتدا با ژاوی تماس برقرار کرد اما بازیکن پیشین این تیم تصمیم گرفت فعلا در این مقطع به پیشنهاد بارسا پاسخ منفی بدهد. رونالد کومان هم که هدایت تیم ملی هلند را بر عهده دارد به پیشنهاد آبی و اناری پوشان پاسخ منفی داد. رسانه های اسپانیا از مائوریسیو پوچتینو هم به عنوان یکی از گزینه های بارسا نام بردند اما در نهایت سران این باشگاه با کیکه ستین به توافق رسیدند.

۲۰۳۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات