ارسال اولین محموله کمک های اهدایی مجمع عالی خیرین فارس به سیل زدگان سیستان و بلوچستان


ارسال اولین محموله کمک های اهدایی مجمع عالی خیرین فارس به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

اولین محوله کالاهای ضروری مورد نیاز مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط خانه خیرین سلامت فارس در قالب پک های تامین کننده نیاز یک هفته ای هر خانوار بسته بندی و جهت ارسال به سیستان بلوچستان آماده بارگیری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، اولین محوله کالاهای ضروری مورد نیاز مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان، امروز (چهارشنبه 2 بهمن) توسط خانه خیرین سلامت فارس در قالب پک های تامین کننده نیاز یک هفته ای هر خانوار بسته بندی و جهت ارسال به سیستان بلوچستان آماده بارگیری شد.

«کیوان نیازی»، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس در حاشیه این مراسم گفت: هماهنگی بوجود آمده بین موسسات خیریه در فارس باعث ایجاد شور نیکوکاری و هم افزایی در کارهای خیر شده است.

بر اساس این گزارش در ادامه، «سید محمدصادق کشفی نژاد»، هم ضمن تشکر از انسجام خیریه های شیراز در انجام این کار خیر گفت: چیزی که این حرکت خیر را شاخص می کند همراهی و یکپارچگی خیریه های شیراز برای انجام این کار خیر بوده است که با این هماهنگی از موازی کاری پرهیز شده است.

مدیر کل بهزیستی فارس با اشاره به پیش بینی نحوه توزیع کالاها قبل از ارسال با تلاش مردمی افزود: این گونه مدیریت ها و برنامه ریزی در مواقع بروز بحران بسیار با ارزش است و کمک رسانی را تسهیل کرده و باعث می شود نیت خیرین به نحو احسن اجرایی شود.

این گزارش می افزاید: «عبدالعلی شمس»، گفت: کمک های مردم نیکوکار شیراز و خیریه های مردمی به شکل کالا در محل سوله خیریه «حضرت ابوالفضل العباس (ع)» شیراز جمع آوری و بسته بندی شد.

مدیر عامل خانه خیرین فارس افزود: برای نظم دهی بیشتر به این کمک ها و عدم موازی کاری، بین خیریه ها ی شیراز هماهنگی بوجود آمد و کمک های اهدایی در قالب پک های یک هفته ای نیازهای هر خانوار آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان شامل اقلام خوارکی، آب معدنی و بسته نیازهای بهداشتی از جمله شوینده ها، بسته بندی شده که به شکل هفتگی توزیع می شود.

شمس با اشاره به اینکه به علاوه پوشاک، زیر انداز، پتو و یک بخاری برقی به صورت جداگانه به هر خانواده تحویل داده خواهد شد، اظهارکرد: البته با پیش بینی انجام شده مقداری اقلام توانبخشی مانند تشک مواج و ویلچر هم تهیه شده که به مناطق سیل زده ارسال می شود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند