افتتاح بخش‌های لندری و بیماران بین‌الملل بیمارستان آتیه همدان


افتتاح بخش‌های لندری و بیماران بین‌الملل بیمارستان آتیه همدان

در چهارمین روز از ایام دهه فجر بخش‌های لندری(رختشوی‌خانه) و IPD(بخش بیماران بین الملل) بیمارستان آتیه شهر همدان وابسته به سازمان تأمین اجتماعی با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

فرماندار همدان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه امروز شاهد بهره‌برداری از سه طرح مهم در حوزه بهداشت، درمان و سلامت در مرکز استان بودیم، گفت: برای این پروژه ها در مجموع چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده و علاوه بر ارتقاء بحث سلامت می‌تواند به گردشگری سلامت نیز کمک کند.

حسین افشاری ادامه داد: یکی از طرح‌هایی که امروز در بیمارستان آتیه افتتاح شد، این قابلیت را دارد که بیماران خارج از کشور را پذیرش کند همچنین پروژه دیگری با عنوان مرکز سلامت خضر و با امکانات بسیار پیشرفته مورد بهره برداری قرار گرفت که تعداد ۴۵ هزار جمعیت منطقه را پوشش می‌دهد.

وی درباره کروناویروس نیز اظهار کرد: تاکنون هیچ مورد مشکوکی در استان همدان و کشور مشاهده نشده است و امروز کارگروه سلامت به منظور آماده باش و پیشگیری برگزار شد و تقسیم کاری بین دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌هایی که ارتباط بیشتری با مردم دارند مانند آموزش و پرورش انجام گرفت.

افشاری اضافه کرد: مردم از هرگونه دامن زدن به شایعات و توجه به اخبار غیرموثق اجتناب کنند و خبرها را صرفاً از وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی دریافت کنند همچنین در سطح استان آمادگی وجود دارد و دو بیمارستان بعثت و سینا برای پذیرش بیماران مشکوک درنظر گرفته شده است و ۲۰۰ تخت را مهیا کرده‌اند.

وی در پایان درباره طرح‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی در دهه فجر در همدان گفت: در مجموع ۸۴ طرح با هزینه کرد ۸۱ میلیارد تومان در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد و ۲۱ طرح با ۲۱ میلیارد تومان اعتبار کلنگ‌زنی خواهد شد که عمده کلنگ زنی‌ها توسط بخش خصوصی انجام می‌گیرد که در کل ۱۰۷ پروژه با بیش از ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...