شادپیمایی عروسک‌های غول پیکر در کرج


شادپیمایی عروسک‌های غول پیکر در کرج

کرج - ایرنا - معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی؛ اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج اعلام کرد که شادپیمایی گروه عروسک های غول پیکر به مناسبت دهه مبارک فجر فردا یکشنبه در کرج انجام می‌شود.

علیرضا رحیمی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این برنامه مفرح و شاد فردا از میدام امام خمینی (ره) تا میدان شهدا به همراه موسیقی انقلاب و دست افشانی برای بزرگداشت دهه مبارک فجر انجام می‌شود.

وی ادامه داد:رویکرد اصلی و اساسی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، افزایش نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی است.

براین اساس،‌ کودکان و خانواده و نشاط اجتماعی بهترین گزینه و بستر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بوده که اهمیت به بنیان خانواده‌ها از اهداف مهم مجموعه مدیریت شهری است.

رحیمی تاکید کرد که در کنارتمام اقدامات صورت گرفته در این خصوص، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج این مراسم با عنوان شادپیمایی عروسک‌های غول پیکر را برگزار می کند.

گروه عروسک های هفت متری، قرار است از میدان حضرت امام(ره)(میدان کرج) تا میدان شهدا به اجرای سرود، حرکات نمایشی و نمایش آیین های سنتی بپردازد.

رحیمی خاطر نشان کرد: این جشن شاد گامی مهم در افزایش نشاط اجتماعی و در نهایت جامعه ای سالم تر خواهد بود.

این مراسم با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، از ساعت ۱۴ الی ۱۸ ادامه خواهد داشت.

عروسک‌های هفت متری فردا یکشنبه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۱۷:۳۰ از میدان امام تا میدان شهدا به همراه موسیقی های انقلاب و دست افشانی در جهت بزرگداشت دهه فجر انجام می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی