ارسال بیش از 1600 اثر به رویداد ادبی هنری «سردار آسمانی»/ 25 بهمن؛ پایان مهلت شرکت


ارسال بیش از 1600 اثر به رویداد ادبی هنری «سردار آسمانی»/ 25 بهمن؛ پایان مهلت شرکت

رویداد هنری ادبی «سردار آسمانی» از ابتکارات ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به منظور آشنا کردن نسل آینده با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی است. این رویداد با استقبال بالای مخاطبان مواجه و تاکنون بیش از 1600 اثر به آن ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در 13 دی ماه 98 به دست آمریکای جنایتکار، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری کشور با اجرای طرح ها و برنامه های مختلف درصدد گرامیداشت یاد و نام و مقام آن شهید آسمانی و سردار دل ها برآمده است.

اجرای رویداد هنری ادبی «سردار آسمانی» ازجمله این طرح ها است که فراخوان آن از همان روزهای آغازین شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت اعلام شد و تا 25 بهمن ماه یعنی سه روز پس از اربعین آن شهید والامقام ادامه دارد.

این رویداد در دو گروه سنی 7 تا 14 سال و 14 تا 21 سال در حال اجرا است و در شش رشته امکان رقابت علاقمندان را فراهم کرده است؛ رشته های این رویداد ادبی هنری عبارتند از:

ارسال بیش از 1600 اثر به رویداد ادبی هنری «سردار آسمانی»/ 25 بهمن؛ پایان مهلت شرکت

1-نامه ای برای سردار آسمانی (1 صفحه A4 با فونت B Nazanin و اندازه 13)

2-عکس و فیلم موبایلی (عکس ها در سه حالت عمودی، افقی و360درجه باشد و فیلم های ارسالی حتما به صورت افقی گرفته شود)

3-دلنوشته و قطعات ادبی (حداکثر 600 حرف با فونت B Nazanin و اندازه 13)

4-نقاشی و طراحی (نقاشی و طراحی دستی را در زاویه مناسب عکاسی و یا اسکن نموده و در اندازه A4 و کیفیت 150 Dpi باشد/ طراحی کامپیوتری در اندازه 50 x 70 و مود رنگی CMYK و با کیفیت 300 Dpi باشد البته جهت داوری اولیه اثر را در اندازه A4 و کیفیت 150 Dpi ارسال شود و برای داوری نهایی ارائه اصل آثار و فایل لایه باز (psd) ضروری است.

5-سرود (بارگزاری فیلم اجرای گروه سرود و یا نماهنگ تولید شده)

6-شعر (در این بخش محدودیتی برای آثار ارسالی به صورت متن نیست).

«سعید سعادتی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه یکی از اهداف و کارویژه های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور آشنا کردن نسل آینده با ارزش ها و آرمان های انقلاب است، اظهار کرد: این نسل نه محضر امام خمینی(ره) را درک کرده اند نه دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس را لذا آشنا کردن آنها با ارزش ها انقلاب ضرورت دارد.

ارسال بیش از 1600 اثر به رویداد ادبی هنری «سردار آسمانی»/ 25 بهمن؛ پایان مهلت شرکت

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور ادامه داد: انتقال این ارزش ها و آرمان ها از طریق معرفی اسوه هایی همچون سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم ممکن است که رویداد ادبی هنری «#سردار آسمانی» در همین راستا طراحی و اجرا شده است.

وی با ابراز خرسندی از استقبال بالای نوجوانان و جوانان از رویداد ادبی هنری «سردار آسمانی»، بیان کرد: تا کنون و در حالی که پنج روز به پایان فراخوان این رویداد باقی مانده است بیش از 1600 اثر در این رویداد ثبت شده است.

سعادتی با بیان اینکه یکی از بهترین روش ها در انتقال ارزش ها به نسل آینده، ابزار هنر است، خاطرنشان کرد: آثار برتر این رویداد در قالب هایی همچون کتاب یا از طریق فضای مجازی منتشر می شود.

علاقمندان می توانند تا جمعه، 25 بهمن ماه از طریق مراجعه به سامانه بچه های مسجد به نشانیhttps://bachehayemasjed.ir/ نسبت به شرکت در این رویداد ادبی هنری با قید «#سردار_آسمانی»، اقدام کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید| چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟