افتتاح مرکز ام آر آی لامرد با حضور وزیر بهداشت


افتتاح مرکز ام آر آی لامرد با حضور وزیر بهداشت

همزمان با چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مرکز MRI شهرستان لامرد افتتاح و به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مزین شد.

دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سه شنبه ۲۲ بهمن، در آیین بهره برداری از مرکز «ام، آر، آی» شهرستان لامرد که به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی مزین شده است اظهار داشت: خدمات انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها و به ویژه در عرصه پزشکی و سلامت بسیار چشمگیر است.

نمکی افزایش تعداد متخصصین را یکی از این خدمات دانست و گفت: بهره برداری از مرکز MRI شهرستان لامرد به برکت نظام جمهوری اسلامی و تلاش های جهادی بوده است.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان جدید لامرد در آینده نزدیک نیز گفت: زیرساخت های این منطقه همگام با توسعه صنعتی و اقتصادی از روند روز افزون برخوردار است.

حسین شبانی نژاد فرماندار شهرستان لامرد هم بهره برداری از این مرکز را تحولی در بهداشت و درمان منطقه دانست و گفت: این نظام همواره حرکتی رو به جلو داشته و مردم هم با حمایت قاطع از این انقلاب در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

افتتاح مرکز ام آر آی لامرد با حضور وزیر بهداشت

به گزارش ایسنا، دستگاه MRI این مرکز ۱.۵ تسلا است که با اعتبار ۵۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات ارزی مجلس و شرکت ملی نفت ایران خریداری شده است.

ساختمان این مرکز هم که در بیمارستان ولی عصر(عج) لامرد واقع شده است در شهریور ماه ۱۳۹۷ کلنگ زنی شد که با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و با ۳۲۷ متر زیربنا ساخته شده است.

به گزارش ایسنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه دوشنبه ۲۱ بهمن بعد از سفر به جم، وارد استان فارس شد و از مراکز بهداشتی، درمانی و خدمات پزشکی شهرستان‌های مهر و لامرد بازدید کرد.

دکتر نمکی را در این سفر دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، دکتر داوودی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت بهداشت، دکتر لطفی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، احمدی زاده معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس و جمعی از مسئولان شهرستان لامرد، همراهی می‌کنند.

افتتاح شبکه بهداشت و درمان جم، بازدید از پروژه های درمانی شهرستان مهر و افتتاح مرکز MRI لامرد، بازدید از بیمارستان جدید لامرد و سخنرانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن لامرد از جمله برنامه سفر یک روزه مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به این منطقه بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال