جنگ ستارگان: حتی هریسن فورد نیز از بازگشت هان سولو شگفت‌زده شد


جنگ ستارگان: حتی هریسن فورد نیز از بازگشت هان سولو شگفت‌زده شد

لحظه‌های شگفت‌انگیز زیادی در قسمت نهم جنگ ستارگان وجود داشتتند و، فیلم‌های پیشین ساخته شده توسط لوکاس فیلم، ماجراهای ناتمام زیادی داشتند که باید در فیلم قبلی به سرانجام می‌رسیدند. ساخت سریال اوبی-وان کنوبی از سری جنگ ستارگان در شبکه دیزنی+ تایید شد اما با تقابل حماسی بین ری و کایلو رن یک تعادل نسبی در آینده کهکشان ایجاد گشت. بسیاری از طرفداران...

لحظه‌های شگفت‌انگیز زیادی در قسمت نهم جنگ ستارگان وجود داشتتند و، فیلم‌های پیشین ساخته شده توسط لوکاس فیلم، ماجراهای ناتمام زیادی داشتند که باید در فیلم قبلی به سرانجام می‌رسیدند.

اما با تقابل حماسی بین ری و کایلو رن یک تعادل نسبی در آینده کهکشان ایجاد گشت. بسیاری از طرفداران درباره این موضوع که چگونه قرار بود این سری چهار دهه خط داستانی جنگ ستارگان را به سرانجام برساند، هیجان زده بودند. بسیاری از طرفداران انتظار داشتند یک رستگاری برای کایلو رن اتفاق بیفتد، اما وقتی این رستگاری با یک حضور افتخاری هریسن فورد بازیگر شخصیت هان سولو اتفاق افتاد، همه بینندگان را شوکه کرد.

باتوجه به اینکه هریسن فورد علاقه زیادی به کشته شدن و حذف شخصیت سولو از فیلم داشت، اینکه در قسمت آخر فیلم دوباره شخصیت هان را دیدم، بسیار تعجب‌آور و اتفاق بزرگی محسوب می‌شد و در حقیقت این اتفاق بیش از همه برای خود او غافلگیر‌کننده بود.

وقتی جی جی ابرامز از من خواست که اینکار را انجام دهم، به او گفتم که شوخیت گرفته؟! شخصیت من مرده! و او گفت تو میتونی اینکار را انجام دهی. او حتی فیلم‌نامه را هم کامل نکرده بود.

فورد این را در مصاحبه با خبرگزاری USA Today گفته بود.

“جی جی ابرامز گفت این عالی میشه، پس من هم پذیرفتم. معمولا وقتی جی جی کاری رو از شما بخواد، احتمال زیاد شما آن کار رو انجام می‌دهید. زیرا او قدرت باور نکردنی در قانع کردن افراد دارد.”

اینگونه بود که فورد تصمیم گرفت شانسش را امتحان کند، علی‌الخصوص وقتی فهمید که باید سکانس های بیشتری را با کاراکتر کیلو رن بگذراند، میلش به این کار افزایش یافت. وی در ادامه گفت

این یک تغییر مثبت برای رویه داستان خواهد بود و موجب پیشرفت آدام درایور خواهد‌ شد و شانس اجرای یک سکانس دیگر با آدام برایم باعث افتخار بود.

جنگ ستارگان: حتی هریسن فورد نیز از بازگشت هان سولو شگفت‌زده شدجنگ ستارگان: حتی هریسن فورد نیز از بازگشت هان سولو شگفت‌زده شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانلود بازی نبرد گربه های استثنایی اندروید