آدرس و شماره تماس اتوبوسرانی ماهان سفر


آدرس و شماره تماس اتوبوسرانی ماهان سفر

شرکت اتوبوسرانی ماهان سفر از شرکت‌های قدیمی و پیشرو در زمینه حمل و نقل بین جاده‌ای است که سالانه مسافران زیادی را در ایران در بین شهرهای مختلف جابه جا می‌کند. این شرکت دارای 43 نمایندگی و 393 اتوبوس در سطح کشور است که به تعداد زیادی از شهرها خدمات رسانی می‌کند. این شرکت که در سال 1372 شروع به فعالیت کرده است دارای اتوبوس‌های VIP بوده و خدمات خوبی...

شرکت اتوبوسرانی ماهان سفر از شرکت‌های قدیمی و پیشرو در زمینه حمل و نقل بین جاده‌ای است که سالانه مسافران زیادی را در ایران در بین شهرهای مختلف جابه جا می‌کند. این شرکت دارای 43 نمایندگی و 393 اتوبوس در سطح کشور است که به تعداد زیادی از شهرها خدمات رسانی می‌کند. این شرکت که در سال 1372 شروع به فعالیت کرده است دارای اتوبوس‌های VIP بوده و خدمات خوبی را به مسافران خود ارائه می‌دهد. برای خرید بلیط اتوبوس ماهان سفر از سایت علی بابا به راحتی می‌توانید اقدام کنید.

آدرس و شماره تلفن ماهان سفر در تهران

شماره تلفن شرکت تعاونی مسافربری ماهان سفر ایرانیان در تهران (شرکت اتوبوسرانی) ترمینال غرب و ترمینال جنوب

لطفا برای رزرو و خرید بلیط اتوبوس VIP و سوپر ویژه درجه ۱ از ترمینال جنوب و پایانه بیهقی (ترمینال آرژانتین) با شماره تلفن 5533 5533 تماس حاصل فرمائید.

آدرس ترمینال جنوب ماهان سفر، داخل حیاط، جنب خط قم و گرمسار، شرکت مسافربری ماهان سفر

شماره تلفن رزرو و خرید بلیط اتوبوس از ترمینال غرب (پایانه آزادی) : 2-44665051

آدرس ترمینال غرب ضلع شرقی سالن ترمینال غر . بهترین روش دسترسی استفاده از اتوبوس بی آر تی یا تاکسی و پیاده شدن زیر پل عابر پیاده در اتوبان محمدعلی جناح و استفاده از پل عابر دارای پله برقی و وارد شدن به سالن ترمینال.

در صورت استفاده از تاکسی هنگام پیاده شدن در خیابان دانش (خیابان پشت ترمینال غرب) جلوی درب ورودی شماره 8 پیاده شده و با کمترین پیاده روی به شرکت

ماهان سفر ایرانیان و سالن ترمینال غرب می‌رسید. اس ام اس سنتر: 02144665051

آدرس ترمینال بیهقی: تهران، میدان آرژانتین

برای خرید بلیط اتوبوس ماهان سفر در دیگر شهرها به پایانه آن شهر مراجعه کنید.

آدرس و شماره تماس اتوبوسرانی ماهان سفرآدرس و شماره تماس اتوبوسرانی ماهان سفر

حمل و نقل با اتوبوس مسافران توسط سیستم‌های مسافرتی گروهی که برای استفاده عموم مردم در دسترس است، معمولا با یک برنامه‌ریزی اداره می‌شود. مسیرهای تعیین شده و هزینه ارسال شده را برای هر سفر در سایت هر شرکت مسافربری موجود است که از طریق آن می‌توانند اقدام به خرید بلیط کنند.

نمونه‌هایی از وسایل حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس‌های بین شهری، قطار و هواپیما است که اتوبوس از نظر هزینه از همه انواع دیگر اقتصادی‌تر و مقرون به صرفه‌تر است. حمل و نقل عمومی بین شهرها تحت تسلط خطوط هوایی، راه آهن و اتوبوس بین شهری است. با وجود اینکه شبکه‌های ریلی با سرعت بالا در بسیاری از نقاط جهان در حال توسعه هستند اما جاده‌های ایران از گذشته توسعه فراوانی داشته و حمل و نقل به خوبی در آنها انجام می‌شود.

بیشتر سیستم‌های حمل و نقل عمومی با مسیرهای ثابت با نقاط مشخص سوار و حرکت در یک جدول زمانی از پیش تنظیم شده اجرا می‌شوند که بیشترین خدمات به یک مسیر مشخص منتقل می‌شوند. هر اتوبوسرانی زمان‌های مشخص خود را برای حرکت دارد پس باید به زمانبندی آن توجه ویژه داشته باشید (به عنوان مثال: “هر 15 دقیقه” برای هر زمان خاص از روز). با این حال، بیشتر سفرهای حمل و نقل عمومی با اتوبوس در بسیاری از شهرها ایستگاه دارند و شکرت ماهان سفر نیز اینچنین است که در پایانه‌های بسیاری از شهرها دارای نمایندگی است. البته این نمایندگی‌ها بیشتر در مسیرهایی اجرا می‌شوند که دارای تردد بیشتری هستند.

خدمات و سرویس‌های شرکت مسافربری ماهان سفر ایرانیان

خدمات فروش و رزرو بلیط شرکت به صورت آنلاین ارائه می‌شود و شعبات و نمایندگی‌های فروش و رزرو بلیط اتوبوس در قسمت‌های مختلف کشور وجود دارد. برای خرید بلیط اتوبوس ماهان سفر می‌توانید به سایت علی بابا مراجعه کنید.

سیستم آنلاین شرکت اتوبوسرانی ماهان سفر ایرانیان به وسیله واحد مرکز تماس شرکت پشتیبانی شده و سرویس سریع و آسان رزرو بلیط اتوبوس را به مشتریان ارائه می‌دهد. خرید بلیط اتوبوس ماهان سفر در علی بابا نیز امکان پذیر است و از آن ‌می‌توانید اقدام کنید.

به منظور ایجاد راحتی و آسودگی خاطر و همچنین کیفیت بالای خدمات به مسافران عزیز در استفاده از سیستم فروش و رزرو آنلاین بلیط پیشرفت تکنولوژی‌های مخابراتی در فروش و رزرو اتوبوس همواره مد نظر قرار می‌گیرد.

از دیگر ویژگی‌های اتوبوس‌های شرکت ماهان سفر می‌تواند به خدمات زیر اشاره کرد:

خدمات مجاز دارای امن‌ترین و راحت‌ترین اتوبوس‌ها راحت‌ترین صندلی‌ها با امکان استراحت ساق پا پتو و بالش استفاده از خدمات بین راهی مخصوص رعایت حداکثر سرعت مجاز غذای گرم وسرد، آبمیوه و دسر روزنامه و مجله فیلم‌های سینمایی مجاز خدمات پارک سوار صبحانه بیمه حوادث مسافر کمربند ایمنی هر صندلی وسیله نقلیه به مقاصد مختلف بسته به ترمینال مقصد تالار گفتگوی آنلاین مسافرین تحویل بلیط در محل اینترنت بدون سیم در ترمینال اهدا جوایز ویژه به مسافرین اتوبوس‌هایVIP

قابل ذکر است که برخی از این سرویس صرفا در اتوبوس‌های VIP قابل حصول است و برخی دیگر فعلا در بعضی از مسیرها قابل دستیابی است.

آدرس و شماره تماس اتوبوسرانی ماهان سفرآدرس و شماره تماس اتوبوسرانی ماهان سفر

برای خرید بلیط اتوبوس شرکت ماهان سفر ایرانیان از روش‌های مختلف می‌توانید اقدام کنید اما راحت‌تری و سریع‌ترین آن رفتن به بخش سایت بلیط اتوبوس علی بابا است که از این طریق می‌توانید بلیط خود را تهیه کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گیم شات ارسال شده و گیم شات در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.
آدرس و شماره تماس اتوبوسرانی ماهان سفرآدرس و شماره تماس اتوبوسرانی ماهان سفر


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان