کری الویس و جیک بیوزی به فصل سوم سریال Stranger Things پیوستند


کری الویس و جیک بیوزی به فصل سوم سریال Stranger Things پیوستند

کمپانی نتفلیکس تایید کرده است که کری الویس و جیک بیوزی به جمع بازیگران فصل سوم سریال Stranger Things اضافه شدند. فصل اول سریال چیزهای عجیب که ساخته برادران دافر (مت و راس دافر) است، در تابستان سال 2016 شروع به پخش کرد. فصل دوم سریال Stranger Things نیز در اکتبر سال گذشته میلادی پخش شد، موفقیت‎آمیز بود...

کمپانی نتفلیکس تایید کرده است که کری الویس و جیک بیوزی به جمع بازیگران فصل سوم سریال Stranger Things اضافه شدند. فصل اول سریال چیزهای عجیب که ساخته برادران دافر (مت و راس دافر) است، در تابستان سال ۲۰۱۶ شروع به پخش کرد.

فصل دوم سریال Stranger Things نیز در اکتبر سال گذشته میلادی پخش شد، موفقیت‎آمیز بود و انتظار می‎رود که روند تولید فصل سوم این سریال از ماه آینده میلادی آغاز شود. اتفاقات این سریال در دهه ۸۰ میلادی و در شهری تخیلی به نام هاوکینز در ایالت ایندیانا رخ می‎دهد. این سریال برای الهام گرفتن از فیلم‎های کلاسیک ترسناک دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی بسیار شناخته شده است.

«وینونا رایدر» (Winona Ryder) در نقش جویس بایرز و «پل رایزر» (Paul Reiser) در نقش سم اوونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things) حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

«کری الویس» (Cary Elwes) قرار است نقش شهردار کلاین را در فصل سوم سریال Stranger Things بازی کند. این شخصیت خوش قیافه، نفرت‌انگیز و شخصی که مسائل و اتفاقات را ساده می‌گیرد، توصیف شده است. در واقع شهردار کلاین یک سیاستمدار کلاسیک دهه ۸۰ میلادی است که بیشتر به تصویر خودش در جامعه و در بین مردم اهمیت می‌دهد تا اینکه به مسائل این شهر کوچک توجه داشته باشد. «جک بیوزی» (Jake Busey) نیز نقش شخصیتی به‌نام بروس را بر عهده دارد که یک روزنامه‌نگار در روزنامه هاوکینز پست است.

بروس اخلاق بحث‌برانگیز و حس شوخ طبع بیمار گونه‌ای دارد. کری الویس بیشتر برای بازی در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون سریال The Art of More، فیلم «اره» (Saw)، فیلم Robin Hood: Men in Tights و فیلم «عروس شاهزاده» (The Princess Bride) شناخته شده است. همچنین جک بیوزی در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون فیلم «دشمن ملت» (Enemy of the State)، فیلم «سربازان سفینه» (Starship Troopers) و دو قسمت از فصل پنجم سریال «ماموران شیلد» (Agents of SHIELD) حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. علاوه بر این، بیوزی در فیلم «درنده» (The Predator) نیز حضور دارد. علاوه بر الویس و بیوزی، در ماه گذشته، شبکه Netflix از اضافه شدن مایا هاوک به جمع بازیگران فصل سوم سریال چیزهای عجیب‌تر خبر داد.

کری الویس و جیک بیوزی به فصل سوم سریال Stranger Things پیوستند

آذر سال گذشته، شبکه نتفلیکس سریال چیزهای عجیب را رسما برای فصل سوم تمدید کرد. مانند فصل اول، فصل سوم این سریال قرار است در ۸ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ منتشر شود. فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال چیزهای عجیب‌‌تر به‌زودی آغاز خواهد شد. مانند دو فصل گذشته، کار ساخت فصل سوم این سریال بر عهده برادران دافر خواهد بود. همچنین طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، دستمزد بازیگران اصلی این سریال برای فصل سوم افزایش چشمگیری داشته است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
کری الویس و جیک بیوزی به فصل سوم سریال Stranger Things پیوستند

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

روند توسعه بازی Babylon’s Fall به خوبی پیش می‌رود