اعلام نتایج نهایی در 2 حوزه انتخابیه سمنان،مهدیشهر و سرخه و گرمسار و آرادان +میزان آرا


اعلام نتایج نهایی در 2 حوزه انتخابیه  سمنان،مهدیشهر و سرخه  و گرمسار و آرادان +میزان آرا

شمارش آرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه، و گرمسار و آرادان به پایان رسید و نتایج رسمی شمارش آراء اعلام شد.

عباس گلرو و اردشیر مطهری به ترتیب به عنوان منتخبین مردم در دو حوزه انتخابیه"سمنان،مهدیشهر و سرخه" و"گرمسار و آرادان" انتخاب شدند.
به گزارش ایسنا- در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه، از مجموع ۷۲ هزار و ۲۶ رأی مأخوذه، آقای عباس گلرو، با ۳۲ هزار و ۴۱۱ رأی، منتخب مردم این حوزه برای مجلس یازدهم شدند.

آقایان جمال دامغانیان با ۸ هزار و ۸۰ رأی، علیرضا خسروی با هفت هزار و ۶۷۷ رأی و روح الله جمعه ای با چهار هزار و ۸۶ رأی، نفرات دوم تا چهارم در این انتخابات هستند.

در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان نیز از مجموع ۳۱ هزار و ۴۷۲ رأی مأخوذه، آقای اردشیر مطهری، با کسب ۱۳ هزار و ۱۳۰ رأی، به عنوان منتخب مردم شهرستان های گرمسار و آرادان اعلام شد.

در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان، آقایان اسماعیل رجبی و روح الله مطهری زاده، به ترتیب با ۶ هزار و ۴۱۱ رأی و پنج هزار و ۳۵۴ رأی نفرات دوم و سوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه هستند.

اعلام نتایج نهایی در 2 حوزه انتخابیه "سمنان،مهدیشهر و سرخه" و"گرمسار و آرادان"+میزان آرا

اعلام نتایج نهایی در 2 حوزه انتخابیه "سمنان،مهدیشهر و سرخه" و"گرمسار و آرادان"+میزان آرا
انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

استاندار سمنان: تعامل قوا برای تحقق جهش تولید ضروری است