تعطیلی تفرجگاه‌های سپیدان تا پایان فروردین‌ 99 تمدید شد


تعطیلی تفرجگاه‌های سپیدان تا پایان فروردین‌ 99 تمدید شد

شیراز- ایرنا- رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان سپیدان اعلام کرد: تعطیلی تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری این شهرستان تا 31فروردین ماه سال 99 ادامه خواهد یافت.

جمال جوادی جهرمی هدف از این تصمیم‌گیری را جلوگیری از شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و بیان داشت: چله‌گاه، شش‌پیر، تنگ تیزاب، کهکران، مارگون و پیست‌های اسکی، همچنین هتل‌ها واقامتگاه‌های شهرستان سپیدان تا پایان فروردین ماه سال آتی امکان پذیرایی از مهمانان را ندارند و حضور در این مناطق ممنوع است.

فرماندار سپیدان با بیان اینکه تمامی صاحبان مجتمع‌های اقامتی، تفریحی و گردشگری ملزم به اجرای این مصوبه ستاد هستند، تاکید کرد:در صورت عدم رعایت این مهم، بامتخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از۷۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

به گزارش ایرنا، آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر پنجشنبه (۱۵اسفند) به ۳هزار و ۵۱۳ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۱۰۷ نفر رسیده است همچنین ۷۳۹ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند. بنا بر آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ابتلای ۶۸ نفر در فارس به کرونا قطعی شده است.در این استان، دو نفر جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده‌اند و چهار بیمار پس از بهبود نسبی در قرنطینه خانگی هستند.

اردکان مرکز شهرستان سپیدان در فاصله ۸۰ کیلومتری شمال غربی شیراز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعبیر خواب تخم مرغ | دیدن خوردن تخم مرغ،تخم مرغ طلایی در خواب