نسل دوم سوزوکی ایگنس چهار سال بعد از ورود به خط تولید، فیسلیفت میاندورهای خود را تجربه کرده است. این خودرو ماه گذشته در ژاپن معرفی شد و حالا با همان ظاهر به اروپا رسیده است. در بخش جلویی این ماشین جلوپنجرهٔ جدیدی به چشم میخورد درحالیکه در سپر جلو هم طرح ذوزنقهای شکل نقرهای کار شده که بیشتر حال و هوای یک شاسیبلند را در خودرو ایجاد کرده است. علاوه بر این، سه رنگ جدید عاج فیلی، زرد و خاکی هم به لیست رنگهای بیرونی آن اضافه شده که تعداد رنگهای تکی و دورنگ آنرا به ترتیب به یازده و هفت نمونه افزایش داده است.
کابین ایگنس مدل 2020 اما کاملاً آشنا به نظر میرسد زیرا تغییر چندانی در آن صورت نگرفته است. بااینحال سوزوکی نمایشگر لمسی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی را بروز و صفحه آمپر را بازطراحی کرده است. علاوه بر این، تریمهای خاکستری و آبی هم برای خودرو ارائه شده که میتواند با تودوزی خاکستری یا آبی صندلیها مطابقت داشته باشد. در بخش فنی هم پیشرانهٔ 1.2 لیتری ایگنس به سیستم تزریق سوخت دوگانهٔ جدیدی مجهز شده است. این پیشرانه در نسخهٔ ژاپنی ایگنس 90 اسب بخار قدرت تولید میکند. همچنین سیستم هیبریدی خفیف این خودرو هم بهبود یافته و حالا به باطری لیتیوم یون با ظرفیت بالاتر مجهز شده که از 3 آمپرساعت به 10 آمپرساعت افزایش یافته است.
این سیستم میتواند انرژی جنبشی تولید شده در هنگام کاهش سرعت را احیاء و در باطری ذخیره کند که این باطری انرژی موردنیاز یک موتور الکتریکی کوچک را تأمین میکند. این موتور الکتریکی در هنگام شتاب گیری به پیشرانهٔ بنزینی کمک میکند و موجب بهبود مصرف سوخت میشود. برای انتقال نیروی این پیشرانه هم یک گیربکس CVT قابل سفارش است. نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ سوزوکی ایگنس در ماه آوریل در بازار انگلستان عرضه خواهد شد و قیمتگذاری و سایر جزئیات آن در زمانی نزدیک به عرضه اعلام میشود.