تخصیص 6 میلیارد اعتبار برای سنگ چینی سد ازندریان ‏


تخصیص 6 میلیارد اعتبار برای سنگ چینی سد ازندریان ‏

عضو شورای اسلامی شهر ازندریان از تخصیص اعتبار بیش از شش میلیارد ریال برای ریپ رپ و ‏سنگ چینی دیواره ضلع شرقی آب بند بزرگ سد ازندریان خبر داد.‏

احسان غفاری یکشنبه ۲۵ اسفندماه در جمع خبرنگاران، افزود: در اواخر سال۹۷ و ابتدای سال ۹۸ این آب بند بر اثر بارش برف و باران به گونه ای آبگیری شده بود که مسئولان استان و شهرستان به علت شرایط بحرانی پی در پی از آن بازدید می کردند.

وی با اشاره به پیگیری ها و مکاتبات شورای ازندریان به منظور استحکام سازی این دیواره، اظهار کرد: پروژه اجرای ریپ رپ و سنگ چینی دیواره ضلع شرقی آب بند سد ازندریان به طول حدود ۳۵۰ متر توسط شرکت پارس اروند ایرانیان زیر نظر شرکت آب منطقه ای استان در حال اجراست البته دیواره ضلع جنوبی نیز نیازمند ریپ رپ و سنگ چینی است.

غفاری با بیان اینکه در صورتی که این دیواره نیز اجرا شود، اعتبار این پروژه به بیش از هشت میلیارد ریال می رسد، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای سنگ چینی دیواره ها این است که در مواقعی که آب بندها آبگیری می شوند، مانع شستن دیواره، کاهش استحکام دیواره و تخریب آن توسط امواج ایجاده شده شود.

وی در بخش دیگری با اشاره به شیوع کروناویروس و اهمیت رعایت بهداشت فردی و عمومی توسط شهروندان گفت: از ۲۲ اسفندماه طبق مصوبه شورای شهر ازندریان، ورود مشتری به داخل فروشگاه ها ممنوع اعلام شد.

عضو شورای شهر ازندریان افزود: کسبه تمامی فروشگاه ها به ویژه سوپرمارکت ها، میوه فروشی ها، نانوایی ها و قصابی ها موظف هستند سفارش مشتریان را آماده کرده و بیرون از درب فروشگاه تحویل دهند که در صورت مشاهده‌ عدم همکاری با فروشنده برخورد می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین فروشگاه هایی که این نکته را رعایت کنند، به پاس قدردانی با همکاری شورای شهر و شهردار شهر ازندریان در عوارض سالیانه آنها تخفیف ویژه اعمال می ‌شود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!