همیشه آب گل‌آلود فرصت ماهی‌گیری نیست


همیشه آب گل‌آلود فرصت ماهی‌گیری نیست

معاون امور نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در پی شیوع ویروس کرونا، 35 فقره پرونده تخلف در زمینه تولید و توزیع اقلام بهداشتی تشکیل شده است.

اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا، ۳۵ فقره پرونده تخلف در زمینه تولید و توزیع دستکش، ماسک و مواد ضد عفونی‌کننده در استان زنجان تشکیل شده است.

این مسئول ادامه داد: ارزش ریالی این پرونده‌ها بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۸۸ میلیون ریال برآورد شده است و ۱۰ فقره از پرونده‌های تشکیل‌شده در حوزه ماسک بوده که گران‌فروشی، احتکار و قاچاق از جمله تخلفات ثبت‌شده در این حوزه به ارزش ۲۶۰ میلیون و ۳۱۸ هزار ریال بوده است.

وی با اشاره به پرونده‌های تشکیل شده در رابطه با دستکش، افزود: در ارتباط با دستکش یکبارمصرف که در این‌روزها مصرف بالایی دارد، هشت فقره پرونده به ارزش ۷۶۳ میلیون و ۲۲۱ هزار ریال اتشکیل شده که عنوان تخلفات این حوزه هم شامل گران‌فروشی، احتکار و قاچاق کالا است.

مسلمی با اشاره به پرونده‌های تشکیل‌ شده در رابطه با محلول‌های ضدعفونی‌ کننده تصریح کرد: در مجموع بالغ بر ۱۷ فقره پرونده تخلف در زمینه محلول و مواد ضد عفونی‌کننده توسط بازرسان سازمان تشکیل شده که گران‌فروشی، تقلب، قاچاق، اخفا و امتناع از عرضه از جمله تخلفات واحدهای متخلف در این رابطه است.

وی ارزش پرونده‌های تشکیل شده در حوزه مواد ضدعفونی‌ کننده را در استان زنجان بالغ بر یک میلیارد و ۵۶۵ میلیون و ۴۴ هزار ریال اعلام کرد.

معاون امور نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، با اشاره به طرح بازرسی پایان سال، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح از همراهی ناظران افتخاری نیز بهره خواهیم برد. علاوه‌ بر آن سامانه ۱۲۴ و نیز سامانه اینترنتی «آپ» به صورت شبانه‌روزی آماده ثبت شکایات مردمی است.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!