لازمه اقتصاد قوی حمایت از تولید ملی است


لازمه اقتصاد قوی حمایت از تولید ملی است

بوشهر-ایرنا- امام جمعه برازجان استان بوشهر گفت: لازمه داشتن اقتصاد قوی و پویا حمایت مسئولان از تولید ملی و عزم جهادی جوانان در این عرصه است.

حجت الاسلام حسن مصلح روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در سالی که جهش تولید نام‌گذاری شده‌است رهبر معظم انقلاب بر لزوم برنامه‌ریزی و عزم مسئولان، صنعتگران، کارآفرینان و آحاد مردم بر جهش تولید ملی تاکید کردند.

.وی بیان کرد: در سال‌های پیش رهبر معظم انقلاب در ۱۷ مورد از نام‌گذاری‌ها موضوع‌های اقتصاد و تولید را مطرح کردند که این تأکیدها، اهمیت و سرنوشت ساز بودن اقتصاد کشور را نشان می دهد.

مصلح با تاکید بر پویایی اقتصاد در کشور ادامه داد: ضرورت دارد هم مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی و عموم مردم به دور از هرگونه شعار زدگی موضوع اقتصاد و رونق تولید و نقش آن در رفاه مردم و تحقق استقلال اقتصادی را جدی گرفته و با برنامه ریزی صحیح و فرهنگ سازی در این عرصه نیز قوی شویم تا بر توطئه‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان عنود و لجوج فائق آییم.

وی با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب در باره اقتتصاد گفت : اقتصاد قوی نقطه قوت و عامل مهم سلطه ناپذیری و نفوذ ناپذیری کشور است.

امام جمعه برازجان بیان کرد : همه مسئولان و ملت ایران توجه دارند حدود ۳۰ سال است که رهبر انقلاب اسلامی سال‌ها را با توجه به اقتضائات و مصالح کشور نام‌گذاری می‌کنند که در سال‌های اخیر موضوع مهم و مورد تاکید ایشان بحث اقتصاد و رونق تولید در کشور است.

وی تاکید کرد: در این میان چیزی که قابل توجه و دقت است عنایت ویژه مقام معظم رهبری به مسائل و موضوع اقتصاد است که در سال‌های اخیر بر موضوع عدالت اجتماعی، صرفه جویی، وجدان کاری و انضباط اقتصادی، پرهیز از اسراف و حفظ ثروت و منابع کشور، اشتغال و کار مضاعف، حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی ،حماسه آفرینی دراقتصاد ، مدیریت جهادی در عرصه اقتصادی و فرهنگی ،تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال و تولید ملی، حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید، بالاخره در سال جدید بر جهش تولید تاکید داشته‌اند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟