گوشی پرطرفدار این هفته (27 فروردین)


گوشی پرطرفدار این هفته (27 فروردین)

فهرست پرطرفدارترین‌های این هفته نسبت به قبل تغییرات زیادی کرده است.

گوشی پرطرفدار این هفته (27 فروردین)

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفت روز دیگر گذشت و ما با یک فهرست جدید در کنار شما حاضر شده‌ایم. فهرست پرطرفدارترین تلفن‌های هوشمند هفته جاری تحت تاثیر اتفاقات زیاد چند روز گذشته قرار گرفته و تغییرات جالبی داشته است.

گوشی‌های پرطرفدار هفته جاری

در فهرست این هفته یک صدرنشین حضور دارد که کمی این مسئله برای ما تعجب‌آور است، زیرا تقریبا تاکنون شبیه آن را ندیده‌ایم. اکنون در بالاترین جای جدول هفتگی ما گوشی آیفون SE (2020) وجود دارد. این دستگاه کاری کرده است که پیش از رونمایی رسمی نیز مردم از آن حرف می‌زنند. علاوه بر این گوشی، OnePlus 8 Pro نیز که هنوز چند روز تا رسمی شدنش باقی مانده، در سه گزینه برتر و جایگاه سوم قرار گرفته است.

بین این دو گوشی در مقام دوم ردمی نوت ۸ پرو را داریم. پس از این سه گوشی که مقام‌های برتر فهرست پرطرفدارترین‌ها را از آن خود کردند، نوبت به گلکسی A51 می‌رسد که در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ پنج پله بالا آمد تا به جایگاه پنجم برسد و این در حالی است که سامسونگ گلکسی S20 اولترا به مقام ششم نزول کرد. ردمی نوت 9S از عرضه بازاری خود برای ورود دوباره به جدول استفاده کرد و اکنون در رتبه هفتم قرار دارد، در حالی که Galaxy A71 که نسخه 5G داشت، در جایگاه هشت قرار گرفت. تنها در جدول دو جایگاه دیگر باقی مانده است. این دو صندلی آخر به خانواده هوآوی P40 پرو رسیده است. نسخه پلاس این گوشی در جایگاه نهم و پس از آن نسخه معمولی قرار دارد.

گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند

اسامی موجود در این فهرست به ما نشان می‌دهند که اکنون چند گوشی دیگر پرطرفدار نیستند. این بدان معناست که شیائومی می ۱۰ لایت و شیائومی می ۱۰ پرو از فهرست حذف شده اند. البته ردمی K30 نیز به این سرنوشت دچار شده است. پس از این دستگاه‌ها نیز نوبت به اوپو Ace 2 رسید که فهرست ۱۰ گوشی پرطرفدار‌های ما را ترک کند.

بیشتر بخوانید: ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۸ فروردین)

گوشی پرطرفدار این هفته (27 فروردین)

گوشی پرطرفدار این هفته (27 فروردین)

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)