خوانتورینا: هر روز 48 ساعت شده است/ با کاهش 30درصدی قراردادها مخالفم


خوانتورینا: هر روز 48 ساعت شده است/ با کاهش 30درصدی قراردادها مخالفم

ستاره کوبایی‌الاصل تیم والیبال لوبه گفت: در دوران قرنطینه هر روز برای ما 48 ساعت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، عثمانی خوانتورینا، ستاره کوبایی‌الاصل تیم والیبال لوبه درمورد تعطیلی رقابت‌های سری آ و سپری کردن دوران قرنطینه‌، اظهار داشت: در حال حاضر من سالم هستم، اما دیگر نمی توانم قرنطینه را تحمل کنم. خانواده من به کوبا بازگشتند و من تنها در خانه مانده‌ام. شرایط به گونه‌ای است که فکر می کنم هر روز 48 ساعت است، نه 24 ساعت.

وی ادامه داد: تحمل وضعیت کنونی خیلی برایم سخت است، چون در سال‌های اخیر هیچگاه 6 ماه استراحت نداشتم. این موضوع برای همه ورزشکاران مهم است که در این مدت بتوانند مسئولیت پذیر باشند. ما مجبور هستیم تمام وقت تمرینات خود را ادامه دهیم تا وقتی به باشگاه‌ بازگشتیم مجبور نباشیم از ابتدا شروع کنیم.

خوانتورینا درخصوص کاهش دستمزدها در سری آ ایتالیا، خاطرنشان کرد: همه ما بحرانی که در آن قرار داریم را درک می‌کنیم، اما من نمی‌توانم موافقت کنم که باشگاه‌ تنها 70 درصد را قراردادم را به من پرداخت کند، چون ما بیشتر از این کار کرده‌ایم. این تصمیم را مثبت نمی‌دانم، چراکه این تصمیم بدون مشورت با ما گرفته شده است.

وی گفت: من قبول دارم که برخی خسارت‌ها وجود دارد، اما این سختی‌ها باید توسط باشگاه و ورزشکاران به صورت مساوی تحمل شود. چیزی درمورد آینده نمی‌دانم. من برای سال آینده قرارداد ندارم و مجبور هستم تا در این خصوص با باشگاه صحبت کنم. امیدوارم بتوانم با لوبه به توافق برسم و در این تیم بمانم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس لباس های شب بهنوش طباطبایی و الناز شاکردوست در جشن عروسی ! / شیک و جذاب