فرهنگیان بندر ریگ گناوه تجلیل شدند


فرهنگیان بندر ریگ گناوه تجلیل شدند

گناوه - ایرنا - بمناسبت بزرگداشت مقام شامخ معلم از فرهنگیان منطقه آموزش وپرورش بندر ریگ از توابع شهرستان گناوه استان بوشهر در آئینی تجلیل شد.

امام جمعه بندر ریگ روز سه شنبه در این آئین گفت: روز معلم، روز خاطره‌ها است و آنان علم، خواندن، نوشتن، فهم مسائل، جهان بینی، راه تحقیق، درس اخلاق و دین را به ما ‌آموخته‌اند.

حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش افزود: معلم باید جایگاهی داشته باشد که دانش‌آموز بتواند سفره دلش را برایش باز کند و مشکل و دردش را بگوید و معلم نیز باید او را همانند مادر و پدر هدایت کند.

وی اظهارداشت: یکی از وظایف مهم معلمان مسئله پرورش، اخلاق و تعلیم و بیان مسائل دینی است بخصوص معلم‌هایی که در مدرسه نفوذ و ارتباط بیشتری در دل جوانان دارند .

امام جمعه ریگ گفت: معلم باید نور ایمان را در دل بچه‌ها بنشاند و این بزرگترین خدمت است.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش منطقه بندرریگ شعار آموزش تعطیل نیست را در شرایط سخت کنونی که با بیماری کرونا گریبانگیر است بخوبی جامه عمل پوشاند.

رئیس آموزش و پرورش منطقه بندرریگ گفت: این جلسه به میمنت و پاسداشت روز معلم و به پیشنهاد امام جمعه بخش ریگ با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شده است.

فرهنگیان بندر ریگ گناوه تجلیل شدند

سعید بهمرد از تلاش‌های امام جمعه در خصوص کمک به دانش آموزان بی بضاعت و همکاری در همه زمینه ها تقدیر و تشکر کرد..

در پایان این آئین از فرهنگیان تجلیل و امام جمعه بندرریگ بطور نمادین و به نمایندگی از تمامی فرهنگیان منطقه از رئیس اداره آموزش و پرورش تقدیر بعمل آورد.

بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!