تکمیل استخر سرپوشیده خوسف نیاز به 2 میلیارد تومان اعتبار دارد


تکمیل استخر سرپوشیده خوسف نیاز به 2 میلیارد تومان اعتبار دارد

چهکندی گفت: استخر سرپوشیده شهرستان خوسف 71 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تکمیل این ساختمان نیاز به 2 میلیارد اعتبار دارد.

«فاطمه چهکندی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: ساخت استخر سرپوشیده شهر خوسف با یکهزار و 450 متر مربع زیربنا از سال 1390 شروع شد و اکنون پیشرفت فیزیکی آن 71 درصد است.

رئیس اداره ورزش و جوانان خوسف افزود: تکمیل ساخت استخر سرپوشیده خوسف بستگی به تامین اعتبارات دارد.

چهکندی اعتبار مصوب استخر سرپوشیده شهرستان خوسف در سال 98 را 10 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تخصیص اعتبار دو میلیارد و 55 میلیون ریال و هزینه کرد استانی دو میلیارد و 55 میلیون ریال و هزینه کرد بنیاد مستضعفان یک میلیارد و 285 میلیون و 500 هزار ریال است.

وی گفت: پیش بینی می شود حدود 2 میلیارد تومان دیگر برای تکمیل استخر سرپوشیده خوسف اعتبار نیاز باشد ولی به دلیل تورم نمی توان اعتبار دقیق و مشخصی را هم پیش بینی کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خوسف با بیان اینکه قبل از تورم سال های گذشته، پیش بینی می شد که با یک میلیارد تومان استخر تکمیل شود، افزود: ولی برای ادامه روند ساخت استخر با تورم ها مواجه شدیم و پروژه پیشرفت چندانی نداشت.

وی با اشاره به قول مساعد بنیاد مستضعفان برای تخصیص 10 میلیارد ریال اعتبار به این استخر خبر داد و گفت: بنیاد مستضعفان بر اساس پیشرفت استخر سرپوشیده و به ازای دریافت صورت وضعیت، اعتبار تزریق می کند و تاکنون برای تکمیل استخر، یک میلیارد و 285 میلیون ریال هزینه کرده است.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آدم‌های حسابگر خطرناکند: 10نشانه آدم‌های حسابگر