برپایی مجدد نماز جماعت در مساجد گلستان


برپایی مجدد نماز جماعت در مساجد گلستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: از امروز همزمان با سراسر کشور تمامی مساجد گلستان با حفظ پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کردند.

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از امروز تمامی مساجد استان همزمان با دیگر مساجد کشور شروع به فعالیت کردند.

وی با اشاره به اینکه اکنون مساجد در راستای اقامه نماز جماعت بازگشایی شده است، افزود: این بازگشایی با رعایت فاصله اجتماعی و خارج از هرگونه فعالیت فرهنگی و تجمع افراد انجام شده است. برای اجرای دیگر برنامه ها منتظر دستور بعدی وزارت بهداشت هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان بیان کرد: نمازگزاران ضمن رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش باید از مهر و ساجده شخصی استفاده کنند.

ولی نژاد افزود: با همکاری هیئت امنا و پایگاه های بسیج فضای مساجد ضدعفونی و در اختیار نمازگزاران قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان نشان کرد: در شب های قدر و روز عید سعید فطر شاهد همکاری خوبی از سوی مردم بودیم که تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت شد و همین موضوع باعث بازگشایی مساجد در سطح کشور شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: زمانی که به خاطر ویروس کرونا مساجد تعطیل شد مردم چندین بار در روز تماس می گرفتند و نسبت به بازگشایی مساجد دغدغه داشتند که این نشان می دهد مسجد در زندگی افراد جای دارد و زندگی بدون مسجد برای آن ها تلخ و نشدنی است.

ولی نژاد خاطرنشان کرد: امید است با رعایت نکات بهداشتی هرچه سریعتر ویروس کرونا از بین برود و آرامش گذشته به جامعه و زندگی عمومی و معنوی مردم برگردد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنرهای شهرداری تهران/ عکس