واکنش میکل آرتتا به رویارویی با سیتی و گواردیولا


میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید که تیمش با هدف پیروز شدن پا به اتحاد خواهد گذاشت. نوشته واکنش میکل آرتتا به رویارویی با سیتی و گواردیولا اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش میکل آرتتا به رویارویی با سیتی و گواردیولا

میکل آرتتا: نمی توانیم تمام نقاط قوت سیتی را کنترل کنیم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۵۲
واکنش میکل آرتتا به رویارویی با سیتی و گواردیولا

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید که تیمش با هدف پیروز شدن پا به اتحاد خواهد گذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رقابت های لیگ برتر انگلیس بعد از حدود سه ماه تعلیق به دلیل شیوع ویروس کرونا با انجام دو دیدار عقب افتاده در چهارچوب مسابقات هفته بیست و هشتم، پیگیری خواهد شد که در یکی از مهم ترین آن ها آرسنال در ورزشگاه اتحاد مهمان منچستر سیتی خواهد بود.

دیدار فردای آرسنال مقابل منچستر سیتی می تواند یک جدال کاملاً احساسی برای میکل آرتتا باشد چرا که او بعد از چند فصل که به عنوان دستیار پپ گواردیولا در اتحاد حضور داشت، حالا باید مقابل این سرمربی و تیم سابقش قرار بگیرد. آرتتا پیش از این دیدار حساس گفت:

” باید در هر بازی با شیوه و روش خاصی عمل کنیم. می‌خواهیم برای برنده شدن در آنجا تلاش کنیم. می‌دانیم که هر استادیومی و هر حریفی کاملاً با سایرین تفاوت دارد.

ما نمی توانیم تمام نقاط قوت منچسترسیتی را کنترل کنیم. این یک امر غیر ممکن به حساب می آید. فقط باید تلاش کنیم که بهترین عملکرد را برای برنده شدن به کار بگیریم.”

آرتتا درباره تعطیلی چند ماهه رقابت‌ها نیز گفت:

” این اصلاً شبیه پیش‌فصل نبود! من شش هفته با بازیکنان تمرین نکردم اما با این حال تمام تلاش خود را برای موفقیت به کار گرفتیم. قطعا از طرف من هم ارتباط با بازیکنان بسیار دشوار بوده است. شما باید سعی کنید که بدون لمس کردن و نزدیک شدن به آنها تیم را مدیریت کنید و این یک چالش سخت به حساب آمده است.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا