بازی The Last Of Us Part II برنامه‌ای برای بسته الحاقی ندارد


بازی The Last Of Us Part II برنامه‌ای برای بسته الحاقی ندارد

نیل دراکمن، کارگردان هنری بازی The Last Of Us Part II تائید کرد که هیچ بسته‌ الحاقی در حال ساخت نمی‌باشد. تقریبا یک هفته از انتشار بازی به شدت مورد انتظار سال 2020، یعنی بازی The Last Of Us Part II طی شده است و شاهد اتفاقات عجیبی بودیم. در ابتدا که بازی به نمره متای کم نظیر 94 را کسب کرد و سپس با اتفاقاتی (بیشتر شبیه دسیسه) به یوزاسکور 3-4 رسید....

نیل دراکمن، کارگردان هنری بازی The Last Of Us Part II تائید کرد که هیچ بسته‌ الحاقی در حال ساخت نمی‌باشد.

تقریبا یک هفته از انتشار بازی به شدت مورد انتظار سال 2020، یعنی بازی The Last Of Us Part II طی شده است و شاهد اتفاقات عجیبی بودیم. در ابتدا که بازی به نمره متای کم نظیر 94 را کسب کرد و سپس با اتفاقاتی (بیشتر شبیه دسیسه) به یوزاسکور 3-4 رسید. در کل این بازی با واکنش‌های ضد و نقیضی همراه بودیم که اینبار تقصیر سازندگان نبود، بلکه بیشتر شبیه یک درگیری بین پلتفرمی بود! از این‌ها بگذریم، فروش بازی و نقد افرادی که تروفی مربوط به اتمام بازی را گرفتند به ما نشان می‌دهد که این بازی تنها با واکنشی از سر تنفر رو به رو بوده است. شما نیز می‌توانید نقد و بررسی این بازی را اینجا و موسیقی متن آن را از اینجا دریافت کنید.

حالا سوالی که در ذهن همه نقش بسته است این است: آیا باید در انتظار بسته الحاقی‌ای برای این بازی باشیم؟ بسته‌ای مانند بسته الحاقی Left Behind که برای بازی The Last Of Us منتشر شد؟

اینطور که به نظر می‌اید اصلا مسئله این نیست. کارگردان این بازی آقای نیل دارکمن (Neil Druckmann) در مصاحبه‌ای این مطلب را بیان کرد. وقتی درباره برنامه استودیو ناتی داگ (Naughty Dog) برای تولید بسته الحاقی این بازی پرسیدند، ایشان گفتند که ناتی داگ اصلا برنامه‌ای برای آن ندارد.

از ایشان درباره بخش چند نفره Factions، بخشی که ناتی داگ از عنوان ذکر شده حذف کرد، پرسیدند، به نظر می‌رسید که آقای دراکمن اصلا میل به صحبت درباره آن را ندارد. سال قبل، استودیو ناتی داگ اعلام کرد که بخش Factions باز خواهد گشت، ولی حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم.

آیا قرار است قسمت سومی از این سری در کار خواهد بود؟ البته مشخص است، این بازی به تازگی منتشر شده است؛ ولی این چیزی است که تعداد زیادی از طرفداران می‌خواهند این مطلب را بدانند. چیزی که باید بدانیم این است که دارکمن خود نیز از این موضوع مطمئن نیست.

بازی The Last Of Us Part II هم اکنون به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 در دسترس است. شما می‌توانید اخبار بیشتری را درباره این بازی شگفت انگیز، از اینج ا مشاهده کنید. برای مشاهده اخبار دنیای بازی، می‌توانید به وبسایت ما مراجعه کنید. در ضمن شما می‌توانید ویدئو مصاحبه را از پلتفرم یوتیوب، از این لینک مشاهده کنید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

7 فیلم پرفروش باکس آفیس 2018 تم ابرقهرمانی داشتند