اجرای برنامه عبادتی الاستغاثه برای دفع وبا توسط واحد مدارس دینی الکفیل


اجرای برنامه عبادتی الاستغاثه برای دفع وبا توسط واحد مدارس دینی الکفیل

واحد مدارس دینی بانوان الکفیل در پاسخ به پیام نماینده مرجعیت عالی دینی عراق در پی افزایش تعداد مبتلایان کرونا، برنامه عبادتی الاستغاثه را برای دفع بلا راه اندازی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، واحد مدارس دینی بانوان الکفیل در پاسخ به پیام نماینده مرجعیت عالی دینی عراق در پی افزایش تعداد مبتلایان کرونا، برنامه عبادتی الاستغاثه را برای دفع بلا راه اندازی کرد.

«بشری الکنانی»، مسئول این واحد اظهار داشت: پیام سید احمد صافی نماینده مرجعیت عالی دینی روشن و صریح بود. بنابراین ما نیازمند سلاح انبیا و دعا به درگاه حق هنگام نزول بلا و مصیبت هستیم و از خداوند می خواهیم که با دفع این بلا رحمت خود را بر ما نازل کند. بنابراین مدارس الکفیل در نظر دارد برنامه عبادتی را به مدت چهل روز از ابتدای ماه ذی القعده تا دهم ذی الحجه برگزار کند.

وی افزود: این برنامه شامل صدقه ولو اندک به نیت دفع وبا و بلا، زیارت عاشورا، دعای ایمنی از بلا، دعای امام رضا (علیه السلام)، دعای امام جواد (علیه السلام) برای رفع اندوه، دعای امام صادق (علیه السلام) و صد صلوات برای محمد و آل محمد (صلی الله علیه و آله) است.

سید احمد صافی پیشتر در پیام صوتی خطاب به ملت عراق تاکید کرد: اخباری که روزانه می شنویم آرامش بخش نیست و این امر ایجاب مى کند تا به درگاه خداوند عزوجل که قادر به دفع بلا و وبا است تضرع و دعا نماییم زیرا ما به شدت نیازمند رحمت الهى هستیم تا ما را مشمول لطف خود قرار داده و بندگان و کشور را از این بیماری همه گیر نجات دهد.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال