طرز آرایش صورت به صورت صحیح و ساده + نکات مهم


طرز آرایش صورت به صورت صحیح و ساده + نکات مهم طرز آرایش صورت که در این بخش می خوانید شاید همان اشتباهاتی باشد که شما مرتکب می شوید و آخر سر هم می گویید نمی دانم چرا همسرم مدام می گوید این آرایش خوب نیست و حرفهایی از این قبیل. آرایش کردن گاهی میتواند […] نوشته طرز آرایش صورت به صورت صحیح و ساده + نکات مهم اولین بار در مجله اینترنتی حرف تازه....

طرز آرایش صورت به صورت صحیح و ساده + نکات مهم

طرز آرایش صورت که در این بخش می خوانید شاید همان اشتباهاتی باشد که شما مرتکب می شوید و آخر سر هم می گویید نمی دانم چرا همسرم مدام می گوید این آرایش خوب نیست و حرفهایی از این قبیل. آرایش کردن گاهی میتواند کاری کند که شما جوان تر و زیباتر به نظر برسید اما گاهی با یک سری اشتباهات در آرایش سن تان را بالا میبرید. سن خانم ها معمولا بستگی به سبک آرایش شان دارد, برخی از خانم ها ناخواسته با خطاهای آرایشی باعث میشوند سن شان بیشتر از چیزی که هست نشان دهد.بعضی از خانم ها اشتباهاتی در آرایش صورت خود انجام می دهند که به جایی زیبایی، زشت و پیرشان می کند پس آنها را بدانید و صحیح و زیبا آرایش کنید.

طرز آرایش صورت به صورت صحیح و ساده + نکات مهم

خط چشم های ضخیم

خط چشم ضخیم برای خانم های جوان مناسب است و باعث زیباتر شدن چشم آن ها میشود اما در خانم های که سن بیشتری دارند باعث میشود چین و چروک ها بهتر دیده شوند و سن تان هم بیشتر دیده شود.

موهای بلند

داشتن موهای بلند برای خانم ها جذاب است و نشان دهنده جوانی آن ها است اما با بالا رفتن سن برعکس عمل میکند و باعث پیرتر دیده شدن شما میشود, موهای کوتاه را انتخاب کنید تا در سنین بالا هم جوان به نظر بیایید.

طرز آرایش صورت به صورت صحیح و ساده + نکات مهم

طرز آرایش صورت با نزدن ضد آفتاب

ضدآفتاب برای همه ضروری است از کودکان تا افراد مسن, شما که پا به سن گذاشته اید و دوست دارید نشانه های جوانی را در خود ببینید حتما هر روز به طور منظم از ضد آفتاب استفاده کنید.

رژلب پررنگ و تیره

شاید فکر میکنید اگر بیشتر رژلب بزنید و رنگ های جیغ انتخاب کنید جوان تر به نظر میرسید اما سخت در اشتباهید, شما باید مانند دختران نوجوان از رژلب های ملایم و کمرنگ استفاده کنید تا سن تان را کمتر نشان دهید.

طرز آرایش صورت به صورت صحیح و ساده + نکات مهم

آرایش اکلیلی و براق

اگر میخواهید سن تان را مخفی کنید بیخیال آرایش های براق و اکلیلی شوید, آرایش براق باعث میشود چین و چروک های صورت تان مشخص شوند و سن تان را لو بدهند.

طرز آرایش صورت به صورت صحیح و ساده + نکات مهم

استفاده بیش از حد از پودر یا پنکک

با توجه به گفته‌های افراد متخصص در زمینه آرایش و زیبایی، اگر از پنکک و دیگر پودرهای آرایشی بیش از میزان مجاز استفاده کنید، موجب به وجود آمدن خطوط و رگه‌هایی روی پوست می‌گردد که باعث بالا رفتن سن می‌شود. تصور نکنید که با داشتن پوست چرب مجاز به استفاده نامحدود از پودرهای صورت برای از بین بردن چربی صورت هستید.بلکه باید با استفاده از روش‌های مراقبتی پوست از چربی اضافی جلوگیری کنید. زمانی که پودر و پنکک‌ها را روی قسمت‌های براق صورت به کار می‌برید، باعث می‌شود آرایشتان سنگین و غلیظ‌تر به نظر برسد و حالتی تیره به صورت می‌دهد. می‌توانید از محصولات ورقه‌ای مخصوص پوست چرب استفاده کنید تا چربی و براق بودن اضافی صورت را بگیرید و آرایشتان را تازه‌تر کنید.

طرز آرایش صورت به صورت صحیح و ساده + نکات مهم

طرز آرایش صورت با ابروهای پر شده با آرایش

ابروهای زیبا با فرم درست می‌تواند ویژگی‌های صورت شما را برجسته‌تر کند، چشم‌ها را بازتر نشان دهد و چهره‌تان را هم جوان‌تر کند. زمانی که سعی می‌کنید با استفاده از سایه یا مداد ابرو، فرم اصلی ابروها را تغییر دهید و آنها را تیره‌تر کنید، آرایش صورت غلیظ‌تر می‌شود.برای اینکه بتوانید تنها فضاهای خالی ابرو را پر کنید و ظاهری طبیعی به آنها ببخشید، از مداد و سایه‌های نرم و سبک‌تر استفاده کنید. می‌توانید با استفاده از برس تمیز و شسته شده ریمل پودرهای اضافی را از روی ابرو پاک کنید و سایه‌ها را به خوبی ترکیب کنید. بعد از آنکه فرم مورد نظرتان به دست آمد، از ژل ابرو برای ثابت ماندن آن استفاده کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش صورت و سلامت پوست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل